Skip to main content
Beantwoord

tv box reageert niet meer op afstandsbediening

• 4 februari 2025
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

De TV box reageer mt niet meer op de afstandsbediening. Batterijen zijn vol, harde reset tv box werkt niet 

Beste antwoord door Maurice van tiggelen

Hoi Nora, bedankt voor je reactie.

het is inmiddels opgelost, ondanks dat de AB wel de lichtinficatir werkte bleek toch dat de batterijen niet goed waren.

gr Maurice

Bekijk origineel

3 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 5 februari 2025

Hi ​@Maurice van tiggelen, dat is zeker niet de bedoeling, ik wil er graag voor zorgen dat jij weer zorgeloos tv kan kijken! Heb je ook al geprobeerd om de afstandsbediening te resetten en hem opnieuw te koppelen? Je kan hiervoor stap 6 en 7 volgen in het volgende topic. Mocht dit ook geen resultaat geven, dan kan ik de TV Box voor je omwisselen. Op dit moment gebruik je een verouderde TV Box, deze kan ik omwisselen naar de Mediabox. Mocht je dit graag willen, laat het dan aan me weten. Dan regel ik dit direct voor je! 

Hoi Nora, bedankt voor je reactie.

het is inmiddels opgelost, ondanks dat de AB wel de lichtinficatir werkte bleek toch dat de batterijen niet goed waren.

gr Maurice

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3013 reacties
  • 6 februari 2025

Dank voor de update ​@Maurice van tiggelen, top dat het is opgelost!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen