Skip to main content
Beantwoord

TV app op iPad

App werkt sinds 2 weken (rara wat is er toen gewijzigd) niet meer op m’n ipad.

App verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, mocht niet baten. App probeert te laden en valt halverwege weg. Dit is de zoveelste ergernis. Waarom doe ik mezelf odido aan 😤

Beste antwoord door Ohinderlijk

Tijn1982 schreef:

Sinds de update van 22 uur geleden werkt het weer dus bij mij voor nú opgelost 

Gelukt!

Maar niet voordat de app, veranderde in de tmobile app, met het verzoek om met oud account in te loggen. Toen is er een ww reset naar mijn mail gestuurd, met een link die gewijzigd we niet accepteert. Afz, odido.

App toen helemaal (weer) verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. 

Bekijk origineel

15 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22204 reacties
  • 2 februari 2025

Hallo ​@Ohinderlijk 

Welke iPad heb je met welke IOS versie? En je gebruikt de Odido Online tv app toch?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 2 februari 2025

Air, 12.5. Compatibiliteit odido online tv app: werkt op deze ipad.

Dus niet. De app opent geeneens meer 🙁

Modem aan/ uit gezet, incl reset vd zekerheid, niets. iPad opnieuw opgestart, gebeurt eigenlijk nooit, hft ook niets uitgehaald.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 februari 2025

Hier nog iemand, zelfde hardware incl zelfde iOS. Zou graag een oplossing zien…

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14937 reacties
  • 4 februari 2025

Hey ​@Ohinderlijk & ​@Tijn1982, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je gewoon weer tv kunt kijken op je iPad. Zou je voor mij eens willen kijken naar de versie van de app die er op dit moment op staat? Ook ben ik benieuwd naar de iOS versie van de iPad en uit welk jaar de iPad komt. Dan zal ik dit voor jullie gaan onderzoeken! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 februari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Ohinderlijk & ​@Tijn1982, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je gewoon weer tv kunt kijken op je iPad. Zou je voor mij eens willen kijken naar de versie van de app die er op dit moment op staat? Ook ben ik benieuwd naar de iOS versie van de iPad en uit welk jaar de iPad komt. Dan zal ik dit voor jullie gaan onderzoeken! 

Type Air, iOS12.5. De app geeft aan in de App Store: Compatibiliteit odido online tv app, werkt op deze ipad. Dus niet.

Als ik de app open, laadt het even en verdwijnt vervolgens weer vh scherm. 

• 2 reacties
  • 4 februari 2025

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 4 februari 2025
Tijn1982 schreef:

Gelukt!

Maar niet voordat de app, veranderde in de tmobile app, met het verzoek om met oud account in te loggen. Toen is er een ww reset naar mijn mail gestuurd, met een link die gewijzigd we niet accepteert. Afz, odido.

App toen helemaal (weer) verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. 

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 90 reacties
  • 5 februari 2025

Hey ​@Tijn1982 en ​@Ohinderlijk fijn om te lezen dat het weer werkt! Mochten jullie nog ergens tegenaan lopen? Geef dan gerust een seintje. Veel kijkplezier! 😁

• Doet lekker mee
  • 7 reacties
  • 22 mei 2025

Sinds gisteravond kan ik op mijn ipad de opnames niet meer benaderen en ook geen account selecteren, heel irritant! Betreft versie tv app 2.5.9 op ipad IOS 18.5 van 2024. Kan dit opgelost worden?

• 1 reactie
  • 24 mei 2025
Tallie25 schreef:

Sinds gisteravond kan ik op mijn ipad de opnames niet meer benaderen en ook geen account selecteren, heel irritant! Betreft versie tv app 2.5.9 op ipad IOS 18.5 van 2024. Kan dit opgelost worden?

Idem. Ik heb dezelfde problemen.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Tallie25 en ​@WijnandH, dit moeten we zeker oplossen. Waarom lukt dit niet? Wat krijg je te zien wanneer je de opnames wilt openen? Zie je een foutmelding bijvoorbeeld, of iets anders? En hoe zit het met een account selecteren, wat gaat hier mis? Beschrijf het zo duidelijk mogelijk, er mogen ook foto's worden toegevoegd. Hoe meer informatie, hoe beter. Ik ben ook benieuwd of er al getest is om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Zorgen jullie ook dat je Community profiel is aangevuld met de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dankjewel!

• Doet lekker mee
  • 7 reacties
  • 25 mei 2025

Beste Cheyenne,

het probleem is al een paar dagen bij jullie bekend: zie de reactie v je collega Teresa op 23 mei, dus we gaan niet opnieuw data aanleveren:

Hoi allemaal, 

Ik heb inmiddels een update ontvangen van mijn collega's van het TV Team. Het probleem is bij ons bekend en momenteel in onderzoek. Er wordt dus hard gewerkt aan een oplossing! 

Voor nu zijn er geen verdere gegevens nodig. Mocht dit toch nodig zijn, kom ik bij jullie in de lucht. 

Heb je vragen of kan ik ergens anders bij helpen? Laat het mij vooral weten. Ik help graag! 

Het is echter nog steeds niet opgelost, nu al een week! Zou jij dus intern na willen gaan bij het TV team wat de status is en de oolossing en dit laten weten? Bij voorbaat dank.

• Doet lekker mee
  • 7 reacties
  • 25 mei 2025

Overigens is account volledig verdwenen in de nieuwe app en verwijderen en opnieuw installeren geeft totaal geen oplossing dus dat hoeft niet meer geadviseerd te worden. Het zit echt in jullie update.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1792 reacties
  • 26 mei 2025

Hi ​@Tallie25, de problemen die je omschrijft zijn inderdaad ontstaan na de laatste update van de app en dit is inmiddels bekend bij ons. We zijn er hard mee bezig om de app weer aan te passen zodat het menu goed zichtbaar is en alle functionaliteiten weer beschikbaar zijn op de iPad. Zodra Apple de wijzigingen heeft goedgekeurd, komt er een nieuwe versie van de app beschikbaar die dit probleem oplost! Op dit moment werkt de app nog wel volledig op de telefoon en de tv, via deze weg kan je de opnames nog terugkijken. 

• Doet lekker mee
  • 7 reacties
  • 8 juni 2025

Goeiedag, inmiddels alweer twee weken verder en geen boe of bah meer gehoord laat staan dat het probleem op de ipad opgelost is. Het wordt nu toch wel erg vervelend temeer omdat ik alleen via ipad kan kijken. Wanneer wordt dit probleem nu eens opgelost? Het lijkt me dat goedkeuring op de app vanuit Apple ook weer geen weken hoeft te duren of niet? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen