Skip to main content
Beantwoord

problemen tv kijken via mediabox

• 28 januari 2025
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

2 januari 2025 is bij ons Glasvezel Internet en TV geïnstalleerd. De TV werkt en ook de wifi doet het maar via de afstandbediening kan ik sinds afgelopen zaterdag alleen op 1 t/m 0 drukken. Ik krijg geen home, gids, apps, radio e.d.. te zien. Kan ook niet naar opnames. 
Wel Netflix.

Ik heb al ontkoppeld en weer gekoppeld. Modem, mediabox en tv tig keer opnieuw opgestart.
Het maakt helaas niets uit. 

als ik dan toch ergens bovenin gids kan aanklikken meldt de tv dat er geen internetverbinding is…

hoe dit op te lossen want dit is geen doen zo?

Nb. Via tv app kijken kan helaas niet want heb een Hisense tv.

groet, Jeroen 

Beste antwoord door joenschr

Tommie van Odido schreef:

Hey ​@joenschr, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Zou je de Mediabox eens willen voorzien van een factory reset? Dit doe je door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker. Als dit niet werkt, kan je nieuwe batterijen in de afstandsbediening stoppen? Dit kan een cruciale oplossing bieden.

Hoe heb je de Mediabox bekabeld aangesloten? Zit hij toevallig in je Deco? Zo ja, kan je hem direct bekabeld op het modem aansluiten en kijken of je de melding van geen internet nog steeds krijgt? Alvast bedankt!

Hé Tommie,

dank voor je reactie. Factoryreset uitgevoerd en ethernet rechtstreeks aangesloten op modem ipv Deco. Alles lijkt nu goed te werken. Hopelijk blijft dit zo 🤞🏻.

grt jeroen

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14722 reacties
  • 29 januari 2025

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Zou je de Mediabox eens willen voorzien van een factory reset? Dit doe je door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker. Als dit niet werkt, kan je nieuwe batterijen in de afstandsbediening stoppen? Dit kan een cruciale oplossing bieden.

Hoe heb je de Mediabox bekabeld aangesloten? Zit hij toevallig in je Deco? Zo ja, kan je hem direct bekabeld op het modem aansluiten en kijken of je de melding van geen internet nog steeds krijgt? Alvast bedankt!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 29 januari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hé Tommie,

dank voor je reactie. Factoryreset uitgevoerd en ethernet rechtstreeks aangesloten op modem ipv Deco. Alles lijkt nu goed te werken. Hopelijk blijft dit zo 🤞🏻.

grt jeroen

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14722 reacties
  • 30 januari 2025

Superfijn om te horen ​@joenschr

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen