Skip to main content
Beantwoord

Meer TV keuze tegoed van € 7,50 krijg ik niet geactiveerd

• 22 januari 2025
  • 7 reacties
  • 70 Bekeken

• is een Top Poster
  • 5 reacties

Als ik online bij Odido kijk zie ik daar dat ik nog een tegoed heb van 7,50 voor een TV keuze. Heel mooi, maar ik krijg deze niet geactiveerd op mijn ESPN Eredivisie pakket van 10,- die ik al heb. Ik klik op ‘TV keuze tegoed aanzetten’, klik op ‘Ja, zet mijn Meer TV keuze tegoed in voor ESPN Eredivisie’ en vervolgens op Bevestigen. Dan kom ik weer op de vorige pagina terecht en is er niets veranderd.

Kan iemand dit voor mij oplossen?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@mschut, ik zie dat het toch niet is gelukt en de korting nog niet is toegepast. Sorry! Ik heb hier intern een melding van gemaakt en ben een onderzoek gestart. Het TV team gaat dit onderzoeken. Ik heb ​@MFR ook meegenomen in dit onderzoek. Hou er wel rekening mee dat dit zeker 10 werkdagen kan duren. Ik hou het vanuit hier scherp in de gaten, bedankt voor jullie geduld!

Bekijk origineel

7 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 24 januari 2025

Welkom op onze community! ​@mschut 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier een topic over opent. Ik help je natuurlijk graag verder om dit op te lossen! 

Ik heb meteen het tegoed ingezet voor jouw ESPN TV-pakket. De verwerking hiervan duurt ongeveer 1 dag. Ik verwacht dus dat dit vanaf morgen zichtbaar wordt in jouw Mijn Odido omgeving. 

Ik wens je alvast veel kijkplezier verder, dit zal vast nog leuker zijn met de korting! 😀

Laat je het weten als ik nog iets kan doen?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 januari 2025
Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze community! ​@mschut 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier een topic over opent. Ik help je natuurlijk graag verder om dit op te lossen! 

Ik heb meteen het tegoed ingezet voor jouw ESPN TV-pakket. De verwerking hiervan duurt ongeveer 1 dag. Ik verwacht dus dat dit vanaf morgen zichtbaar wordt in jouw Mijn Odido omgeving. 

Ik wens je alvast veel kijkplezier verder, dit zal vast nog leuker zijn met de korting! 😀

Laat je het weten als ik nog iets kan doen?

Heel fijn, dankjewel!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 24 januari 2025

Heel graag gedaan natuurlijk! ​@mschut 

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 29 januari 2025

Beste Teresa,

Ik ervaar nu hetzelfde probleem. Ik krijg mijn TV keuze tegoed ook niet meer geactiveerd op mijn ESPN eredivisie, terwijl ik dit al een ruimte tijd heb gehad.

Kunt u dit ook voor mij oplossen?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2982 reacties
  • Antwoord
  • 30 januari 2025

Hi ​@mschut, ik zie dat het toch niet is gelukt en de korting nog niet is toegepast. Sorry! Ik heb hier intern een melding van gemaakt en ben een onderzoek gestart. Het TV team gaat dit onderzoeken. Ik heb ​@MFR ook meegenomen in dit onderzoek. Hou er wel rekening mee dat dit zeker 10 werkdagen kan duren. Ik hou het vanuit hier scherp in de gaten, bedankt voor jullie geduld!

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 februari 2025

Beste Cheyenne, heb je al een terugkoppeling gekregen? 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2395 reacties
  • 1 maart 2025

Hoi ​@MFR, ik heb het direct nagevraagd bij mijn collega Cheyenne. Zodra ik meer informatie heb, zul je het van me horen. Voor nu wens ik je een mooi weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen