Skip to main content
Beantwoord

Streamed TV heeft problemen

• 18 januari 2025
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

• is een Master Poster
  • 15 reacties

Sinds vandaag issues met de stream op de Apple TV apps. Zowel de standaard als Beta versie geven issues.

check gedaan met online tv app op iphone en ipad en ook daar hapert de stream van Odido.

Het aantal onderbrekingen lijkt ook toe te nemen.

ps: oom via 5g vodafone hapert de stream. Dit is dus geen gevalletje WiFi of verbinding lijkt mij.

Meer mensen hier last van?

Beste antwoord door KC1973

KC1973 schreef:

Sinds vandaag issues met de stream op de Apple TV apps. Zowel de standaard als Beta versie geven issues.

check gedaan met online tv app op iphone en ipad en ook daar hapert de stream van Odido.

ps: oom via 5g vodafone hapert de stream. Dit is dus geen gevalletje WiFi of verbinding lijkt mij.

Inmiddels sinds vanmiddag weer opgelost…..

Bekijk origineel

2 reacties

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 19 januari 2025

Aanvullend. Dit lijkt bij sommige kanalen erger dan bij andere BBC1 en NPO hangen continu….

sinds zaterdag aanwezig.

apps al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

alle andere streaming diensten werken prima. Zelfs met veel hogere load (4K/atmos)

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • Antwoord
  • 19 januari 2025
KC1973 schreef:

Inmiddels sinds vanmiddag weer opgelost…..

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen