Skip to main content

TV gaat niet aan en uit bij aanzetten mediabox

• 14 januari 2025
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Hallo,

mijn Samsung TV gaat niet aan (en ook niet uit) bij aan- en uitzetten van de mediabox via knop rechtsboven. Bij de diverse Ziggo mediaboxen die ik heb gehad werkte dit altijd prima.

Heb de mediabox opnieuw laten scannen naar aangesloten apparatuur en die herkent ook de Samsung TV. In de CEC instellingen staat het allemaal aan. CEC is ook actief op de TV.

Mediabox al opnieuw opgestart na uit- en weer aanzetten van CEC instellingen, ab al opnieuw gekoppeld, dit helpt allemaal niet. 

Uitgelichte reactie

16 januari 2025

Hey ​@mjvandenb, heeft hij het voorheen wel gedaan of heeft hij het nooit gedaan?

Gaat de tv wel aan/uit met de knop linksboven op de aftsandsbediening? Zou je anders de Mediabox eens willen voorzien van een factory reset door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker. Wellicht lost dat het voor je op. 

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 16 januari 2025

Hey ​@mjvandenb, heeft hij het voorheen wel gedaan of heeft hij het nooit gedaan?

Gaat de tv wel aan/uit met de knop linksboven op de aftsandsbediening? Zou je anders de Mediabox eens willen voorzien van een factory reset door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker. Wellicht lost dat het voor je op. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 16 januari 2025

Hallo Tommie,

ja, TV gaat wel aan en uit met knop linksboven. Reset lijkt me overbodig, ik heb een nieuwe mediabox sinds vorige week pas en dit speelt al direct van na het doorlopen van de setupwizard. 

Mijn vorige mediabox had het zelfde probleem (die had meerdere problemen, waardoor ik om vervanging heb gevraagd)

Maar goed, ik heb het desaniettemin gedaan, zojuist factory reset uitgevoerd, setupwizard doorlopen en probleem blijft bestaan....

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen