Skip to main content

Meer keuze TV tegoed komt niet beschikbaar na uitzetten TV pakket

  • 6 januari 2025
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Styroflex

Goedemiddag,

Ik heb in klantvoordeel recht op €7,50 “TV keuze tegoed” Deze heb ik ingezet op het “Kids&Music”  TV pakket en “Enterntainment” TV pakket. Beide pakketten zijn 3,75 en kon ze daarmee gratis aanschaffen.

 

Nu wil ik gebruik gaan maken van ESPN compleet a €12,50 per maand en het TV keuze tegoed van 7,50 daarop gaan gebruiken. Ik wil daarop de beide eerder genoemde pakketten stoppen

Ik heb daarom als test het entertainment pakket uitgezet en krijg de melding dat het TV keuze tegoed weer ingezet kan worden voor een ander TV pakket (zie onder) 

 

Per gisteren is het Entertainment pakket uit mijn abonnenment echter het TV keuze tegoed van 3,75 is NIET beschikbaar gekomen. (Zie onder.) in het verleden kwam dit wel vrij.

 

Ik ben bang dat wanneer ik nu ook Kids&Music stop dit tegoed ook niet meer terugkomt terwijl ik daar volgens de klantvoordeel voorwaarden nog steeds recht op heb.

Als ik zoek op de odido site betreffende TV keuze tegoed dan kom ik op een pagina uit die niet meer bestaat.

 

Kan een Odido webcare medewerker hier aub naar kijken en contact met mij opnemen hierover? Ik kom en met de chatbot of telefonisch (te druk) niet doorheen en kan ook geen plaatjes bijvoegen.

 

Alvast bedankt!

 

 

 

Uitgelichte reactie

8 januari 2025

Hey ​@Styroflex, ik kan me inderdaad heugen dat hier problemen mee waren.

Dit komt omdat het een oude vorm is van klantvoordeel. Ik heb het daarom doorgezet naar onze specialisten om het te onderzoeken. Hopelijk kunnen ze het nog oplossen, anders moeten we het op een andere manier oplossen als we de korting niet meer kunnen toedienen! 

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 8 januari 2025

Hey ​@Styroflex, ik kan me inderdaad heugen dat hier problemen mee waren.

Dit komt omdat het een oude vorm is van klantvoordeel. Ik heb het daarom doorgezet naar onze specialisten om het te onderzoeken. Hopelijk kunnen ze het nog oplossen, anders moeten we het op een andere manier oplossen als we de korting niet meer kunnen toedienen! 


Styroflex
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 8 januari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Styroflex, ik kan me inderdaad heugen dat hier problemen mee waren.

Dit komt omdat het een oude vorm is van klantvoordeel. Ik heb het daarom doorgezet naar onze specialisten om het te onderzoeken. Hopelijk kunnen ze het nog oplossen, anders moeten we het op een andere manier oplossen als we de korting niet meer kunnen toedienen! 

Goedemorgen Tommie,

Bedankt voor jouw reactie. Ik hoor graag van jullie!

 

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen