Skip to main content
Beantwoord

Afstand bediening kwijt

• 5 januari 2025
  • 6 reacties
  • 54 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

beste odido,

Na een reset van de ontvanger blijkt dat we de afstandbediening nodig hebben.

helaas kunnen we deze nergens meer vinden.

is het mogelijk om een nieuwe te ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Beste antwoord door jack022

Nora van Odido schreef:

Hi ​@jack022, ik heb direct een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd zodat je weer van de Mediabox gebruik kan maken. Deze wordt met de brievenbuspost naar je toe gestuurd en heb je binnen enkele dagen binnen! 

Dank je

Bekijk origineel

6 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1792 reacties
  • 6 januari 2025

Hi ​@jack022, ik heb direct een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd zodat je weer van de Mediabox gebruik kan maken. Deze wordt met de brievenbuspost naar je toe gestuurd en heb je binnen enkele dagen binnen! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 6 januari 2025
Nora van Odido schreef:

Dank je

• Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 8 augustus 2025

Hoi, Helaas heeft mijn dochtertje de afstandbediening zo goed verstopt dat ik hem niet meer terug kan vinden. Kunnen jullie mij een nieuwe toesturen?

Bedankt alvast!

Groetjes Angela

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8175 reacties
  • 8 augustus 2025
Angelaaa schreef:

Hoi, Helaas heeft mijn dochtertje de afstandbediening zo goed verstopt dat ik hem niet meer terug kan vinden. Kunnen jullie mij een nieuwe toesturen?

Bedankt alvast!

Groetjes Angela

Hoi. Zet de volgende gegevens van het desbetreffende abonnement in je profiel: volledige naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN.
Dat werkt sneller als je aan de beurt bent. 
Succes

• Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 11 augustus 2025

Hoi, gegevens zijn aangevuld!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14976 reacties
  • 12 augustus 2025

Hoi ​@Angelaaa, welkom op onze community.

Dat is inderdaad moeilijk tv kijken dan haha! Ik stuur je graag een nieuw exemplaar op, echter zie ik dat jij nog in bezit bent van een verouderde Tv Box. Zal ik deze geheel omruilen voor een nieuwe Mediabox? In dit topic lees je er alles over: 

Als je mij dan hier een seintje geeft of je hiermee akkoord bent dan zet ik het meteen voor je in gang!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen