Skip to main content
Beantwoord

Flikkerend beeld Odido TV app op Samsung

• 25 december 2024
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

In dit topic is flikkerend/knipperend beeld al eens besproken.
Sinds enkele weken/maand ervaren wij op Samsung QE55QN95A hetzelfde probleem, maar ook tijdens programma's. Dus niet alleen tussen verschillende programma's.
Het knipperen duurt ene keer langer dan andere keer, van enkele seconden tot 15 seconden. Dan zappen we naar de volgende (of vorige) zender en weer terug. Dan is het probleem tijdelijk weg.

Ik heb geprobeerd om de Odido TV app te verwijderen en opnieuw te installeren. Dat heeft niet mogen helpen.

Wat kunnen we nog meer proberen?

Video op Onedrive

Beste antwoord door veldt000

Voor de zekerheid ook nog een nVidia Shield met Android TV aangesloten en Odido TV app geïnstalleerd. Ook daar flikkeringen.

Vervolgens op de televisie instellingen van automatisch beeldverbetering uitgeschakeld. Het flikkeren lijkt daar (voorlopig) mee opgelost.
Bij Samsung support nagekeken en er is een firmware update op 22 oktober 2024 uitgebracht. Mogelijk dat dit negatieve invloed heeft gehad.
Mocht probleem zich als nog voordoen dan meld ik dat.

Bekijk origineel

1 reactie

• Auteur
  • Debutant
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 26 december 2024

Voor de zekerheid ook nog een nVidia Shield met Android TV aangesloten en Odido TV app geïnstalleerd. Ook daar flikkeringen.

Vervolgens op de televisie instellingen van automatisch beeldverbetering uitgeschakeld. Het flikkeren lijkt daar (voorlopig) mee opgelost.
Bij Samsung support nagekeken en er is een firmware update op 22 oktober 2024 uitgebracht. Mogelijk dat dit negatieve invloed heeft gehad.
Mocht probleem zich als nog voordoen dan meld ik dat.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen