Skip to main content
Beantwoord

mediabox reageert niet goed op afstandsbediening

  • 24 oktober 2024
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

De media ox reageert niet op de home knop (huisje) en als ik op de pijltjestoetsen druk voor programma omhoog dan verspringt die heel ver. Van 1 naar 22 naar 506 etc. Lijkt alsof die de volgorde van de favorieten afloopt. Op de tv-gids knopt reageert de box ook niet. 

Van Odido een nieuwe afstandsbediening ontvangen maar probleem blijft. 

Als ik de mediabox wil resetten krijg ik de melding dat dan alle accounts en apps worden gewist. Dat is vreemd lijkt me want we kunnen ook kijken via de Odido app op Apple TV. Kan ik veilig resetten of moet ik een nieuwe mediabox aanvragen?

Vast bedankt voor reacties.

Groet, Henk

Beste antwoord door Henk1961

Henk1961 schreef:

De media ox reageert niet op de home knop (huisje) en als ik op de pijltjestoetsen druk voor programma omhoog dan verspringt die heel ver. Van 1 naar 22 naar 506 etc. Lijkt alsof die de volgorde van de favorieten afloopt. Op de tv-gids knopt reageert de box ook niet. 

Van Odido een nieuwe afstandsbediening ontvangen maar probleem blijft. 

Als ik de mediabox wil resetten krijg ik de melding dat dan alle accounts en apps worden gewist. Dat is vreemd lijkt me want we kunnen ook kijken via de Odido app op Apple TV. Kan ik veilig resetten of moet ik een nieuwe mediabox aanvragen?

Vast bedankt voor reacties.

Groet, Henk

Opgelost. Resetten heeft geholpen.

Bekijk origineel

2 reacties

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 24 oktober 2024
Henk1961 schreef:

De media ox reageert niet op de home knop (huisje) en als ik op de pijltjestoetsen druk voor programma omhoog dan verspringt die heel ver. Van 1 naar 22 naar 506 etc. Lijkt alsof die de volgorde van de favorieten afloopt. Op de tv-gids knopt reageert de box ook niet. 

Van Odido een nieuwe afstandsbediening ontvangen maar probleem blijft. 

Als ik de mediabox wil resetten krijg ik de melding dat dan alle accounts en apps worden gewist. Dat is vreemd lijkt me want we kunnen ook kijken via de Odido app op Apple TV. Kan ik veilig resetten of moet ik een nieuwe mediabox aanvragen?

Vast bedankt voor reacties.

Groet, Henk

Opgelost. Resetten heeft geholpen.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 24 oktober 2024

Fijn om te lezen dat je het zelf al hebt kunnen oplossen @Henk1961


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen