De media ox reageert niet op de home knop (huisje) en als ik op de pijltjestoetsen druk voor programma omhoog dan verspringt die heel ver. Van 1 naar 22 naar 506 etc. Lijkt alsof die de volgorde van de favorieten afloopt. Op de tv-gids knopt reageert de box ook niet.
Van Odido een nieuwe afstandsbediening ontvangen maar probleem blijft.
Als ik de mediabox wil resetten krijg ik de melding dat dan alle accounts en apps worden gewist. Dat is vreemd lijkt me want we kunnen ook kijken via de Odido app op Apple TV. Kan ik veilig resetten of moet ik een nieuwe mediabox aanvragen?
Vast bedankt voor reacties.
Groet, Henk
Beste antwoord door Henk1961
Henk1961 schreef:
De media ox reageert niet op de home knop (huisje) en als ik op de pijltjestoetsen druk voor programma omhoog dan verspringt die heel ver. Van 1 naar 22 naar 506 etc. Lijkt alsof die de volgorde van de favorieten afloopt. Op de tv-gids knopt reageert de box ook niet.
Als ik de mediabox wil resetten krijg ik de melding dat dan alle accounts en apps worden gewist. Dat is vreemd lijkt me want we kunnen ook kijken via de Odido app op Apple TV. Kan ik veilig resetten of moet ik een nieuwe mediabox aanvragen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.