Skip to main content
Beantwoord

Geen internet/tv

  • 29 september 2024
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Nog steeds geen internet en tv. Ook al geeft de site aan dat de grote storing verholpen moet zijn..

Tv box al meerdere keren van stroom gehaald. Ik heb wel wifi verbinding maar rood lampje en dus geen internet..

Meer mensen die dit ook nog hebben?

Beste antwoord door Kuiperp

Tommie van Odido schreef:

Hey @Kuiperp, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo spoedig mogelijk weer online komt. Nu heb ik een lijnmeting gedaan en het lijkt erop dat je alweer online bent, klopt dit?

 

Hi @TdeGlee, dit is inderdaad bij ons bekend en we houden je in het algemene topic op de hoogte:

  

 

Hi @Tommie van Odido 

Ik heb gelukkig weer internet. Gisteren heb ik mijn hotspot van mobiel internet gebruikt om tv te kunnen kijken. Daarvan is 10000 mb verbruikt. De helft van mijn bundel en vroeg mij af of ik dat terug krijg? Gezien ik niet zeker ben of ik het met 9000 mb over nog red in 19 dagen voordat ik nieuw tegoed krijg.

 

Groet Petra​

Bekijk origineel

4 reacties

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 29 september 2024
Kuiperp schreef:

Nog steeds geen internet en tv. Ook al geeft de site aan dat de grote storing verholpen moet zijn..

Tv box al meerdere keren van stroom gehaald. Ik heb wel wifi verbinding maar rood lampje en dus geen internet..

Meer mensen die dit ook nog hebben?

ja hier ook geen internet (Heerenveen) en ook al die dingen gedaan en nog steeds rood lampje bij internet icoontje 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15047 reacties
  • 30 september 2024

Hey @Kuiperp, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo spoedig mogelijk weer online komt. Nu heb ik een lijnmeting gedaan en het lijkt erop dat je alweer online bent, klopt dit?

 

Hi @TdeGlee, dit is inderdaad bij ons bekend en we houden je in het algemene topic op de hoogte:

  


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 30 september 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey @Kuiperp, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo spoedig mogelijk weer online komt. Nu heb ik een lijnmeting gedaan en het lijkt erop dat je alweer online bent, klopt dit?

 

Hi @TdeGlee, dit is inderdaad bij ons bekend en we houden je in het algemene topic op de hoogte:

  

 

Hi @Tommie van Odido 

Ik heb gelukkig weer internet. Gisteren heb ik mijn hotspot van mobiel internet gebruikt om tv te kunnen kijken. Daarvan is 10000 mb verbruikt. De helft van mijn bundel en vroeg mij af of ik dat terug krijg? Gezien ik niet zeker ben of ik het met 9000 mb over nog red in 19 dagen voordat ik nieuw tegoed krijg.

 

Groet Petra​


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15047 reacties
  • 1 oktober 2024

Dat is fijn om te horen @Kuiperp! Ik zal je een vouchercode opsturen, dan kun je 7 dagen onbeperkt gebruik maken van ons 5g netwerk. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen