Sinds enkele dagen heb ik een tweetal nieuwe Mediaboxen ontvangen, ter vervanging van de uode TV-Boxen.
Nu heb ik op de Odido website gezocht hoe de oude TV-Box te vervangen door de nieuwe Media box, maar ik heb hierover weinig kunnen vinden hoe dit dient te gebeuren.
Weet iemand of er via Odido iets bestaat (Uitleg) en of je de boxen zomaar kunt vervangen.
Mijn dank bij voorbaat .
R.Verh
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi @RGTVerh, goede vraag! Je kunt je oude TV Boxen loskoppelen. Vervolgens installeer je de nieuwe Mediaboxen op deze manier:
Haal alles uit de verpakking
Trek het kartonnen lipje uit de achterkant van de afstandsbediening
Sluit de adapter aan op de “DC 5V” poort van de Mediabox
Plaats de HDMI-kabel in de “HDMI” poort van de Mediabox
Plaats de andere zijde van de HDMI-kabel in een HDMI-poort van je tv-scherm
Optioneel, maar wel aanbevolen:
Sluit de Mediabox met de ethernetkabel aan op je Odidomodem
Een ethernetverbinding is veel betrouwbaarder dan een Wifi-verbinding
Steek de stekker van de adapter in een stopcontact
Volg de stappen van het installatieproces op beeld
Alles staat ook beschreven in dit topic. Geniet alvast van je nieuwe Mediaboxen!
Hoe bedoel je precies @RGTVerh? Je hoeft alleen de hardware te vervangen, hier heeft de software of wachtwoorden niks mee te maken. Je gebruikt namelijk ook nog dezelfde TV Klantnummer en Pincode voor de inlog. Kan ik je ergens anders mee helpen? Laat het weten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.