Hoi @Jan Hendriks, handig dat je ons op de hoogte brengt, ik zie je graag zorgeloos genieten van de Smart-tv App! Het klinkt inderdaad niet alsof de internetverbinding een probleem is, maar zou je bij wijze van test een internetkabel kunnen aansluiten op de TV? Als dit niet de oplossing is, is de enige actie die ik voor je kan ondernemen dat ik een taak voor je indienen bij de technische dienst. Hiervoor heb ik de volgende informatie nodig:
- Het merk en model van je TV.
- Welke versie van het besturingssysteem (OS) er momenteel geĂŻnstalleerd is op je TV. Dit vind je terug in de instellingen van de TV zelf.
- Welke software versie er is geĂŻnstalleerd.
- Welke versie van de Smart TV app is geĂŻnstalleerd. Dit vind je terug in de app naar via Account --> Instellingen --> Over.
- Een filmpje waarop het probleem te zien is.
Zo kunnen we de speld in de hooiberg een stuk sneller voor je vinden, ik zie graag dat we dit voor je oplossen! 🙂