Skip to main content
Beantwoord

opnemen niet mogelijk


Ik kan nog steeds niet opnemen.

ik krijg steeds melding dat deze in behandeling is.

op de mails wordt ook niet gereageerd 

Beste antwoord door Karin van Wijk

Hallo Nora,

Bedankt hiervoor, het werkt nu wel.

gr Karin

Nora van Odido schreef:

Hi @Karin van Wijk, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat de aanvraag die je had gedaan voor Cloud Opnemen bleef vasthangen in ons systeem. Dit is de reden dat het opnemen nog niet mogelijk was. Ik heb dit nu direct goed gezet voor je, waardoor het opnemen vanaf nu zou moeten werken zoals het hoort! 

 

 

Bekijk origineel

5 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 9 januari 2024

Hoi @Karin van Wijk, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Maak jij gebruik van de harddiskrecorder (de Entone Amulet 515) toevallig? Zo ja, ik kan deze voor je omruilen zodat alle opnameproblemen opgelost zijn en je voortaan in de Cloud kunt opnemen tot een max van 200 uur. Het maandbedrag zal ongeveer hetzelfde zijn, tenzij je de Amulet helemaal gratis hebt in jouw abonnement. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 9 januari 2024

Hoi Jason,

volgens mij niet, ik dacht dat ik 3 precies dezelfde kastjes had en alledrie zonder opname functie.

deze zijn geloof ik zo’n jaar geleden omgeruild met de oude t-mobile kastjes.

kun jij dit terugvinden ergens?

 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 10 januari 2024

Hi @Karin van Wijk, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat de aanvraag die je had gedaan voor Cloud Opnemen bleef vasthangen in ons systeem. Dit is de reden dat het opnemen nog niet mogelijk was. Ik heb dit nu direct goed gezet voor je, waardoor het opnemen vanaf nu zou moeten werken zoals het hoort! 

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 10 januari 2024

Hallo Nora,

Bedankt hiervoor, het werkt nu wel.

gr Karin

Nora van Odido schreef:

Hi @Karin van Wijk, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat de aanvraag die je had gedaan voor Cloud Opnemen bleef vasthangen in ons systeem. Dit is de reden dat het opnemen nog niet mogelijk was. Ik heb dit nu direct goed gezet voor je, waardoor het opnemen vanaf nu zou moeten werken zoals het hoort! 

 

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Super, dankjewel voor deze update @Karin van Wijk. Geniet ervan! 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen