Skip to main content
Beantwoord

TV app apple tv via iPhone hotspot werkt niet


  • is een King Poster
  • 46 reacties

Sinds vannacht is ons modem stuk. Klantenservice regelt nieuw exemplaar en tot deze gebruikt kan worden heb ik een voucher om via mijn iPhone de hotspot te gebruiken om te internetten en tv te kijken. Alleen ik krijg op de Odido app op de Apple tv de melding dat er een vaste internetverbinding vereist is ??? Hoe kan ik dan de voucher gebruiken ?? Hoe tv kijken ??

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @HarryK, de Odido Smart tv app zal alleen werken op een Odido netwerk. Wat je wel kan doen is de Odido Online TV app downloaden op je telefoon en streamen naar je televisie. Dan kun je als nog tv kijken. 

Ook kun je op een laptop of desktop tv kijken via http://tv.odido.nl/. Het zijn tijdelijke opties, maar het zijn wel opties. Hopelijk voldoet dit tot dat het nieuwe modem ontvangen is! 

Bekijk origineel

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14627 reacties
  • Antwoord
  • 3 januari 2024

Hi @HarryK, de Odido Smart tv app zal alleen werken op een Odido netwerk. Wat je wel kan doen is de Odido Online TV app downloaden op je telefoon en streamen naar je televisie. Dan kun je als nog tv kijken. 

Ook kun je op een laptop of desktop tv kijken via http://tv.odido.nl/. Het zijn tijdelijke opties, maar het zijn wel opties. Hopelijk voldoet dit tot dat het nieuwe modem ontvangen is! 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 3 januari 2024

Dank voor het antwoord. Maar het streamen naar de Apple TV lukt niet; komt misschien omdat mijn iPhone fungeert als mobiele hotspot waarmee de Apple TV verbonden is ?


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 4 januari 2024

Dit vind ik toch beschamend; doordat het modem stuk is en de tv app op de Apple tv niet werkt zitten we zonder tv. Heb dan ook gisteren NL ZIET geactiveerd. maar hoe lang duurt het voordat jullie het nieuw bestelde modem toesturen ?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14627 reacties
  • 4 januari 2024

Dat zou inderdaad de oorzaak kunnen zijn @HarryK. Het ticket is gisteren ingeschoten, we hebben een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen. Dan zal de Back Office het ticket voor je oppakken! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen