Mijn dochter heeft 27 september de tv box opgezegd en na ruim een maand heeft ze nog steeds niets gehoord van Odido.
Graag zou ze willen weten hoe en wanneer de box retour kan.
Gegevens van haar staan in mijn profiel.
Mijn dochter heeft 27 september de tv box opgezegd en na ruim een maand heeft ze nog steeds niets gehoord van Odido.
Graag zou ze willen weten hoe en wanneer de box retour kan.
Gegevens van haar staan in mijn profiel.
Beste antwoord door Cristien
Goedenavond
In haar TV account moet ze ook kunnen zien of die box is opgezegd? Kijk daar eerst even. Is dat niet gelukt doe dat dan eerst nog eens.
Kan je het retourlabel niet downloaden of printen? Geen punt. Log in op Mijn Odido. Daar staat wat je kan doen en helpen we je verder. Hulp nodig? Odido Service is er voor je.
Hier lees je hoe je het kan retourneren zonder retourlabel.
Het verzendbewijs kan je vervolgens hier delen en zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat.
https://community.odido.nl/algemeen-538/hoe-stuur-je-de-apparatuur-terug-298117
met vermelding van je klantnummer, naam en adres (OP en IN de doos)
Odido voor thuis (Retouren)Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.