Skip to main content
Beantwoord

stilstaand beeld tv ( geen internet tv)

  • 19 september 2023
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Sinds de glasvezel aansluiting hebben we regelmatig een stilstaand beeld met de melding "er is iets fout gegaan druk op oké".

Ik heb de tv box en het modem gereset door van de stroom af te halen. Dan gaat het een tijdje goed en ineens staat het beeld weer stil. De monteur van Guidion die het modem kwam aansluiten gaf aan dat we waarschijnlijk een nieuw modem moesten hebben. Volgens T mobile was dit niet nodig. Ik vraag me af of daar toch niet het probleem ligt. We hebben Samsung tv, kijken niet via het internet. Weet iemand een oplossing?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey @AvanEs, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat jullie ongestoord tv kunnen kijken. Ik ben daarom ook meteen gaan kijken wat ik voor je kan doen. Ik zie inderdaad dat je een verouderd modem (Huawei) en TV Box (Entone Kamai 510) in bezit hebt. Deze kunnen inderdaad voor verstoringen zorgen. Ik heb deze direct voor je omgeruild naar een Zyxel T-50 en een Amino Aria 7X, hier zul je zo bericht over krijgen en is terug te zien in Mijn Odido als het verwerkt is. Hiermee zal het opgelost moeten zijn. Wil je mij nog wel, na de installatie, een terugkoppeling geven of alles goed werkt? Alvast bedankt! 

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • Antwoord
  • 20 september 2023

Hey @AvanEs, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat jullie ongestoord tv kunnen kijken. Ik ben daarom ook meteen gaan kijken wat ik voor je kan doen. Ik zie inderdaad dat je een verouderd modem (Huawei) en TV Box (Entone Kamai 510) in bezit hebt. Deze kunnen inderdaad voor verstoringen zorgen. Ik heb deze direct voor je omgeruild naar een Zyxel T-50 en een Amino Aria 7X, hier zul je zo bericht over krijgen en is terug te zien in Mijn Odido als het verwerkt is. Hiermee zal het opgelost moeten zijn. Wil je mij nog wel, na de installatie, een terugkoppeling geven of alles goed werkt? Alvast bedankt! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen