Skip to main content
Beantwoord

Entone Kamai 510b is verouderd


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo, ons tv kastje, een Entone 510b, is aan vervanging toe. Het kastje is uit 2016. Ik begrijp dat jullie die oude kastjes vervangen. Kunnen jullie een nieuw kastje opsturen?  Groet!

Beste antwoord door bulk1979

Tommie van Odido schreef:

Hi @bulk1979, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Je TV Box ruil ik graag voor je om! Daarnaast is de DrayTek ook verouderd, hier worden ook geen updates meer voor uitgestuurd. Deze ruil ik ook graag voor je om naar een nieuw modem. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit meteen voor je in gang zetten?

 

Dankjewel Tommie.  Kan ik dit ook volgen op "Mijn Odido" ? En de afspraak met de monteur plannen ? 

Bekijk origineel

7 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 11 juli 2023

Hi @Dick V, welkom op onze Community!

Dat kan ik uiteraard voor je doen en heb ik ook direct voor je in gang gezet. Je ontvangt hier een bericht van en kunt de bestelling volgen in My T-Mobile! De oude TV Box hoeven we ook niet meer retour en mag je inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten. Ik wens je nog een fijne dag verder! 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 5 oktober 2023

1) Ik heb ook een oude entone 510b uit 2016 . Als jullie toch kastjes aan het vervangen zijn had ik ook graag een nieuw tv kastje . 

2) Ik heb een Draytek Vigor 2132FVn voor het internet. Maar deze krijg ik niet gekoppeld met mijn Wifi repeater van Zyxel(WAP6807) die ik via jullie heb besteld. 

Kunnen jullie mij hier mee verder helpen?  Alvast Bedankt


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 6 oktober 2023

Hi @bulk1979, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Je TV Box ruil ik graag voor je om! Daarnaast is de DrayTek ook verouderd, hier worden ook geen updates meer voor uitgestuurd. Deze ruil ik ook graag voor je om naar een nieuw modem. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit meteen voor je in gang zetten?


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 7 oktober 2023
Tommie van Odido schreef:

Hi @bulk1979, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Je TV Box ruil ik graag voor je om! Daarnaast is de DrayTek ook verouderd, hier worden ook geen updates meer voor uitgestuurd. Deze ruil ik ook graag voor je om naar een nieuw modem. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit meteen voor je in gang zetten?

 

Dankjewel Tommie.  Kan ik dit ook volgen op "Mijn Odido" ? En de afspraak met de monteur plannen ? 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 9 oktober 2023

Hi @bulk1979, als ik alles in gang gezet hebt kun je dit inderdaad terugzien en volgen in Mijn Odido. Je krijgt dan ook binnen een paar minuten een SMS om een afspraak in te plannen met Guidion. Houd er wel rekening mee dat je de afspraak inplant als het apparatuur binnen is. De monteur neemt dit niet zelf mee. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan zet ik het meteen voor je in gang!


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 14 oktober 2023

Hoi Tommie. Ik heb mijn klantnummer ingevoerd . 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2377 reacties
  • 15 oktober 2023

Hoi @bulk1979, heel erg bedankt! Ik heb het meteen in orde gemaakt. Je TV Box, modem en Wifi punt zijn vervangen. Alle informatie hierover zul je per e-mail ontvangen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes. Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen