Skip to main content

elke dag de tv’s helemaal opnieuw opstarten


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds de laatste update van woensdag 30 mei moet ik elke dag de beide tv’s alles van stroom halen en opnieuw opstarten. Dat zal toch niet de bedoeling zijn van updaten, dan heb ik toch veel liever de oude situatie, is er een mogelijkheid om terug te gaan?

Uitgelichte reactie

3 juni 2023

Hoi @wil1, je kunt niet teruggaan. Maar met het probleem wat je ervaart kan ik dit zeker oplossen, door de TV Box om te wisselen. Heb ik toestemming om de TV Box met harddisk om te ruilen? Ik ruil deze dan om voor nieuwer model, dit is een TV Box zonder harddisk. Dit betekent dat je niet kunt opnemen, maar je kunt gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel nieuwe opnames zal verliezen. Laat het mij weten! Groetjes, Ishana

6 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 3 juni 2023

Ik moet helaas ook elke keer de tvbox helemaal

opnieuw starten (stroom eraf en er weer op). Heel

irritant. Ik las al iets dat er dan een nieuwe box nodig is. Is dit mogelijk? Gr. Marieke


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2377 reacties
  • 3 juni 2023

Hoi @wil1, je kunt niet teruggaan. Maar met het probleem wat je ervaart kan ik dit zeker oplossen, door de TV Box om te wisselen. Heb ik toestemming om de TV Box met harddisk om te ruilen? Ik ruil deze dan om voor nieuwer model, dit is een TV Box zonder harddisk. Dit betekent dat je niet kunt opnemen, maar je kunt gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel nieuwe opnames zal verliezen. Laat het mij weten! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 3 juni 2023
Ishana schreef:

Hoi @wil1, je kunt niet teruggaan. Maar met het probleem wat je ervaart kan ik dit zeker oplossen, door de TV Box om te wisselen. Heb ik toestemming om de TV Box met harddisk om te ruilen? Ik ruil deze dan om voor nieuwer model, dit is een TV Box zonder harddisk. Dit betekent dat je niet kunt opnemen, maar je kunt gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel nieuwe opnames zal verliezen. Laat het mij weten! Groetjes, Ishana

Als dat de oplossing is dan graag

Groetjes. Wil


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2377 reacties
  • 3 juni 2023

Ik heb het meteen in orde gemaakt @wil1! Je modem zal ook op maandag worden vervangen door mijn collega en daarbij zal je een e-mail krijgen van Guidion voor de installatie. Fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana


  • Debutant
  • 1 reactie
  • 26 november 2024

Hallo,

Ik ben sindskort over gestapt en ben al weken bijna dagelijks aan het bellen, want ik ervaar precies ditzelfde probleem 

Had hiervoor met überhaupt connecten met wifi moeite.

Monteur langsgeweest, nieuw modem, wifi versterker.nu wel oké inet.

Echter boven bij mijn tv niet en moet ik elke dag stekker eruit halen zodat hij daarna wel pakt.

Ontzettend vervelend! Moet ik ook hiervoor een nieuw kastje?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14560 reacties
  • 27 november 2024

Hey ​@natas1984, welkom op onze Community!

Kan je mij iets meer informatie geven hierover? Gaat het hier om de Mediabox of om de Smart Tv app? Welke melding krijg je te zien waardoor je de reboot moet uitvoeren?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen