Skip to main content

Beeld loopt continue vast


Sinds de update moet ik bij het opstarten van de tvbox krijg ik iedere keer dezelfde melding en moet ik eerst op OK duwen. Daarnaast loopt de zender continue vast, waardoor ik iedere keer de melding: “er is iets misgegaan. Druk op OK om nogmaals te proberen”. Dit is niet normaal hoe vaak, ook na het resetten, alle kabels eruit en weer erin. Enorm frustrerend tv kijken nu!! 

Hoe dit op te lossen? Nieuwe TV BOX die wel compatible is met de update?

Uitgelichte reactie

30 mei 2023

Hoi @Sacha_E, heel goed dat je hier melding van maakt, ik help je hier heel graag mee! Graag neem ik gelijk een kijk naar jouw TV Box, alleen heb je jouw T-Mobile voor thuis abonnement nog niet gekoppeld aan jouw Community account. Daarom wil ik je graag vragen om mij via een privébericht van de volgende gegevens te voorzien:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.

Hiermee kan ik snel dieper voor je in het probleem duiken en dit voor je oplossen! 😃

1 reactie

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 30 mei 2023

Hoi @Sacha_E, heel goed dat je hier melding van maakt, ik help je hier heel graag mee! Graag neem ik gelijk een kijk naar jouw TV Box, alleen heb je jouw T-Mobile voor thuis abonnement nog niet gekoppeld aan jouw Community account. Daarom wil ik je graag vragen om mij via een privébericht van de volgende gegevens te voorzien:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.

Hiermee kan ik snel dieper voor je in het probleem duiken en dit voor je oplossen! 😃


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen