Dag,
Voor onze nieuwe woning gekozen voor internet + tv van T-Mobile. Tot nu toe alles helemaal prima. Gisteren is er een monteur langsgekomen om alles aan te sluiten. Nu is het alleen gelukt om het internet aan te sluiten, aangezien er voor tv een kabel door de loze leiding getrokken moet worden.
Blijkbaar zijn er meerdere mogelijkheden om de tv aan te sluiten. Via kabels die via de plinten lopen, draadloze aansluiting via een Android-tv (die wij niet hebben), een extern kastje en dus via kabels die door de loze leiding getrokken moeten worden. Dit laatste is in ons huis de enige mogelijkheid. We hebben een abonnement afgesloten met gratis installatie, maar voor deze werkzaamheden moet extra worden betaald, ondanks dat wij geen andere optie hebben om het op deze manier te doen. Klopt dit, of kan ik verwijzen naar de gratis installatie? Ik kan me niet voorstellen dat de gratis installatie (t.w.v. €75,-) alleen slaat op het instellen van het internet.
Alvast bedankt voor de reactie!
Mvg.
Beantwoord
Bijbetalen voor installatie, ondanks enigste mogelijkheid
Beste antwoord door Cristien
Hallo
Het klopt en volgens mij stond dat ook in je mails (welke weet ik niet meer) Het zijn extra werkzaamheden die niet bij je aansluiting horen
Veel mensen doen het zelf maar kan je dat niet moet je bij elke provider bijbetalen.
Is er niemand in je buurt die je kan helpen?
Dit kan ook:
Een gemakkelijke en relatief goedkope manier om je gewone TV smart te maken, is door gebruik te maken van Google Chromecast. Dit is een Wi-Fi ontvanger die je op een HDMI-aansluiting van de TV aansluit. De Chromecast kan verbinding maken met internet, en het beeld afspelen naar de TV.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.