Skip to main content

cloud opnemen

  • 25 februari 2023
  • 8 reacties
  • 107 Bekeken

Peter Fokker

Ik heb gister de aria 610 tv box in gebruik genomen, ipv mijn oude box met een harde schijf. Ik kan echter niet opnemen via de cloud, ik krijg een melding dat ik geen abonnemen heb. Ik kan dat nergens activeren. Graag een oplossing hiervoor 

8 reacties

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1813 reacties
  • 25 februari 2023

Hoi @Peter Fokker,

Cloud-opnemen kun je aanzetten in My T-Mobile Thuis. Het kost 5 euro per maand, ongeacht het aantal TV-boxen.


Peter Fokker
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 25 februari 2023

 Beste @TMTV , dank je voor je antwoord. Ik lees dat ook overal., dat je het aan moet zetten. Maar die optie kom ik nergens tegen. Ook niet in my t-mobile thuis. Dus graag je hulp!


TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1813 reacties
  • 25 februari 2023

@Peter Fokker Als je op Menu drukt, welke van deze twee plaatjes krijg je dan te zien? Vaak moet eerst de TV-box worden omgeruild voordat de omzetting naar het nieuwe TV-platform (en dus cloudopnemen) mogelijk is.

 


Peter Fokker
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 25 februari 2023

Beste @tmtv , ik zie idd het linker plaatje.. maar ik zie ook bij “bestellingen” dat het vervangen van mijn tv box is afgerond.  De omruiling is dus uitgevoerd. Wat kan ik nu doen? Want de optie cloud opnemen heb ik nergens staan.  Alvast bedankt voor het meedenken 


TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1813 reacties
  • 25 februari 2023

@Peter Fokker Dan hoeft alleen het nieuwe TV-platform nog geactiveerd te worden. Een moderator kan dat regelen. Ze lezen mee en reageren vanzelf, misschien morgen al en anders na het weekend. Als dat geregeld is, kun je in My T-Mobile Thuis cloudopnemen aanzetten en er direct gebruikt van maken.


Peter Fokker
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 25 februari 2023

Dank je @TMTV , je hebt me gerustgesteld! Hopelijk pakt een moderator het snel op. Bedankt voor je reacties en een fijn weekend toegewenst!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 27 februari 2023

Hi @Peter Fokker, goed dat je hierover een topic bent begonnen. Ik heb de aanvraag ingediend, dit kan tot twee weken duren. Na dat het nieuwe platform geactiveerd is, kun je cloudopnemen aan zetten bij je abonnementen in My T-Mobile Thuis. Ik wens je alvast veel kijkplezier!


Peter Fokker
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 27 februari 2023

Thanks voor je reactie, ppff 2 tot 3 weken … ik zal geduldig moeten zijn . Hopelijk is het eerder. Fijne dag verder!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen