Skip to main content
Beantwoord

alleen ned 1 2 3

  • 22 februari 2023
  • 5 reacties
  • 737 Bekeken

Ik heb sinds vanochtend alleen Nederland 1 2 3, ik heb alles gedaan volgens instructie resetten zowel het modem als de tv box niets helpt.. zoals ik lees is er een storing? Wel gek dat ik alleen Nederland 1 2 3 kan ontvangen, wordt dit nog opgelost?

Beste antwoord door Cristien

CrisTien schreef:

@Edwin van Vught  en @Flipskip  

Storing topic ze zijn er nog mee bezig! 

 

Beste @0646304091 je telefoonnummer als inlognaam gebruiken op een openbaar Community is nooit slim.De moderators zullen de naam aanpassen.

 

22-02-2023/13:45] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten op DSL problemen ondervindt met TV. Zij kunnen alleen NPO1, 2 en 3 bekijken. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. Let op: het gros van de zenders is wel beschikbaar via TV Anywhere en de T-Mobile TV-app: https://t-mobiletv.nl/inloggen/index.html#/.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 februari 2023

Ja daar heb ik ook last van erg vervelend heb ook alles al geprobeerd


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8077 reacties
  • 22 februari 2023

@Edwin van Vught  en @Flipskip  

Storing topic ze zijn er nog mee bezig! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 februari 2023

Oke dank je wel


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 februari 2023

We zijn nu weer een uur verder en nog steeds alleen ned 1 2 3??? Gereset en al en er staat geen storing bij onze postcode 😒😕


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8077 reacties
  • Antwoord
  • 22 februari 2023
CrisTien schreef:

@Edwin van Vught  en @Flipskip  

Storing topic ze zijn er nog mee bezig! 

 

Beste @0646304091 je telefoonnummer als inlognaam gebruiken op een openbaar Community is nooit slim.De moderators zullen de naam aanpassen.

 

22-02-2023/13:45] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten op DSL problemen ondervindt met TV. Zij kunnen alleen NPO1, 2 en 3 bekijken. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. Let op: het gros van de zenders is wel beschikbaar via TV Anywhere en de T-Mobile TV-app: https://t-mobiletv.nl/inloggen/index.html#/.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen