Het is enorm infantiel, dat T mobile geen functionele afstandsbediening heeft voor klanten met een Philips tv. Dit is een gangbaar merk. Ik vindt dat ik als klant eigelijk niet oude KPN appertuur moet gebruiken om te kunnen wisselen van source. Ook kijken in mijn slaapkamer, zonder kabel door mijn huis te hebben, is blijkbaar alleen mogelijk met mijn sterk verouderde apparatuur (Tv signaal gaat via stopcontact huiskamer naar die van de slaapkamer) en afstandsbediening van KPN voor de source. Die oude spullen werken gelukkig nog. Het is Belachelijk dat ik dit zo moet doen, en T-mobile niet werkt aan een goed alternatief. Waneer neemt T-mobile nu eens hun klanten serieus. Gaan ze nog iets doen? Ik wacht al maanden...
Oude kpn spullen nodig door tekortkomingen , tv box en afstandsbediening met Philips tv
Beste antwoord door Marcel MCi
De bron wijzigen via de T-mobile a.b. werkt bij de meeste Philips tv's inderdaad niet, al is deze goed gekoppeld. Het is afhankelijk van het model Philips tv. Bij de meeste modellen kan je het bron-menu wel oproepen met de source-knop, maar als je dan nog een keer drukt dan druk je het menu weer weg, ipv dat hij naar de volgende bron springt. Dit is echt een Philips eigenschap, dat is bij andere bekende merken tv's niet aan de hand, daar kan je de bron gewoon wijzigen.
Voor de slaapkamer tv kan je inderdaad via de T-mobile tv app kijken als je tv recent is en dit ondersteund. Of anders streamen via de TV anywhere app naar een Chromecast module.
Heb je een WiFi mesh systeem in huis dan kan je eventueel ook je tv box met een kabeltje aansluiten op zo'n WiFi unit. (Niet ondersteund)
Mvg. Marcel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.