Skip to main content
Beantwoord

Zender RTV 7

• 22 oktober 2022
  • 2 reacties
  • 984 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties

Tijdens het zappen kwam ik ineens de zender RTV 7 tegen, dit is een zender uit de Antillen, betreft dit een gezinsuitbreiding als het om zenders gaat of is het een tijdelijke “loge”  het gaat om nr 515

Beste antwoord door Hans-Juriën

@BeMu het betreft een gezinsuitbreiding! Deze zender is voortaan beschikbaar in het basispakket op T-Mobile TV (dus niet op Interactieve TV). In de loop van deze week zal RTV-7 ook toegevoegd worden aan de zenderlijst op onze website.

Bekijk origineel

2 reacties

Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 23 oktober 2022

Hi @BeMu, dit is opmerkelijk! Ik heb het Zenderoverzicht erop nageslagen en zie de zender niet terug. Ik heb daarom direct mijn collega's aan de mouw getrokken waar dit vandaan komt. We houden je op de hoogte.

Forum|alt.badge.img
  • Odido
  • 521 reacties
  • Antwoord
  • 25 oktober 2022

@BeMu het betreft een gezinsuitbreiding! Deze zender is voortaan beschikbaar in het basispakket op T-Mobile TV (dus niet op Interactieve TV). In de loop van deze week zal RTV-7 ook toegevoegd worden aan de zenderlijst op onze website.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen