Hi @sasjavelders, top dat je via deze weg aanklopt! Ik ga je hier gelijk bij helpen. Heel goed dat je zelf al een reset hebt uitgevoerd, al had ik gehoopt dat dit het probleem had verholpen. Ter dubbelcheck heb je op de onderstaande manier de reset uitgevoerd? Zo niet, dan wil ik je vragen om deze stappen bij langs te gaan:
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Kun je laten weten of het hierna is opgelost?
Ook heb ik jouw verbinding gecheckt om te zien of de opnames misschien vol zijn, maar ik zie enkel één van de twee TV Boxen terug in de verbinding. Ervaar je dit probleem op beide TV Boxen of enkel op eentje? De TV Box die ik terugzie die heeft in ieder geval nog voldoende opname capaciteit.
Mocht het hierna nog niet werken, dan wil ik voorstellen om een factory reset van de TV Box uit te voeren. Dit wil ik wel eerst met je overleggen, aangezien alle opnames hiermee verloren zullen gaan. Mocht je hiermee akkoord gaan, dan kan ik deze rest op afstand voor jou uitvoeren. Ik hoor het graag van je, want ik wil dat je weer zo snel mogelijk van alle opnames kunt genieten! 💪