Skip to main content
Beantwoord

terugkijken

Yvonne-Sylvia-1968

Als ik een programma terug heb gekeken moet ik daarna mijn ontvanger opnieuw opstarten om weer gewoon tv te kunnen kijken. Wat is er aan de hand? Vind dit erg irritant namelijk

Beste antwoord door Anonymous

Yvonne-Sylvia-1968 schreef:

Als ik een programma terug heb gekeken moet ik daarna mijn ontvanger opnieuw opstarten om weer gewoon tv te kunnen kijken. Wat is er aan de hand? Vind dit erg irritant namelijk

Na het terugkijken van een programma zou je normaalgesproken 1 of 2 keer op de ‘Terug’ knop moeten drukken om terug te keren naar normaal televisie kijken. Soms moet je de keuze bevestigen wanneer je terugkijken wilt annuleren.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

2 reacties

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 28 juni 2022
Yvonne-Sylvia-1968 schreef:

Na het terugkijken van een programma zou je normaalgesproken 1 of 2 keer op de ‘Terug’ knop moeten drukken om terug te keren naar normaal televisie kijken. Soms moet je de keuze bevestigen wanneer je terugkijken wilt annuleren.

Yvonne-Sylvia-1968

Oke,ga ik proberen....dank je wel 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen