Skip to main content
Beantwoord

Bose afstandbediening Koppelen aan T-mobile TV box

Heeft iemand voor mij de koppelcode van de afstand bediening van T-mobile zodat ik mijn Afstandbediening van mijn homecinemaset (Bose Soundtouch 520) kan koppelen / gebruiken om de tv-box van t-mobile te bedienen.

Beste antwoord door Lisa

Hi @richard vd Broek, super leuk dat jij je hier op de T-Mobile voor thuis Community bevindt! Hele goede vraag van je. Ik had gehoopt dat ik je kon verblijden met de juiste codes, maar je kunt alleen een afstandsbediening koppelen die wij ondersteunen. Dit lijstje betreft: Grundig, Hitachi, JVC, LG, Panasonic, Philips, Samsung, Sharp, Sony en Toshiba. Bose als geluidssysteem staat hier jammer genoeg niet tussen. Excuses hiervoor! 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8052 reacties
  • 22 juni 2022

Hallo @richard vd Broek  Welkom in de community.

heb je Hier al gezocht/gevraagd?

Succes

Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • Antwoord
  • 23 juni 2022

Hi @richard vd Broek, super leuk dat jij je hier op de T-Mobile voor thuis Community bevindt! Hele goede vraag van je. Ik had gehoopt dat ik je kon verblijden met de juiste codes, maar je kunt alleen een afstandsbediening koppelen die wij ondersteunen. Dit lijstje betreft: Grundig, Hitachi, JVC, LG, Panasonic, Philips, Samsung, Sharp, Sony en Toshiba. Bose als geluidssysteem staat hier jammer genoeg niet tussen. Excuses hiervoor! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen