Skip to main content
Beantwoord

tv anywhere inloggen lukt niet op nieuwste Chromecast


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Wij proberen op de nieuwste Chromecast in te loggen met de T-Mobile TV anywhere app.

 

Helaas blijven wij de melding krijgen dat het klantnummer en de pincode niet goed zijn.

Op onze Android smartphones werken de codes wel. 

 

Wij snappen er niets meer van.

 

Iemand hier ervaring mee?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @MarcoFr 

Kun je de app eens verwijderen en opnieuw installeren?

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21835 reacties
  • Antwoord
  • 22 april 2022

Hallo @MarcoFr 

Kun je de app eens verwijderen en opnieuw installeren?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 april 2022

Heb ik op advies van de chat reeds geprobeerd, maar dat helpt niet.

 

Vreemde is dat het gisteren thuis goed werkte, maar vandaag op een andere locatie niet.

 

Heb geprobeerd om dmv een hotspot gebruik te maken van mijn T-Mobile 4G en de Chromecast verbinding te laten maken met deze hotspot. Helaas werkt dat ook niet.

 


TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1828 reacties
  • 22 april 2022

Hoi @MarcoFr,

Welkom op de Community!

De Chomecast-app van T-Mobile TV werkt alleen op een vaste internetverbinding van T-Mobile voor thuis. Op andere verbindingen kun je gebruikmaken van de smartphone-apps of de browserversie.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen