Skip to main content
Beantwoord

TV-Anywhere gekoppelde apparaten

  • 17 januari 2022
  • 5 reacties
  • 774 Bekeken

Ik heb tv anywhere gekoppeld met meerdere apparaten, maar ik wil ze verwijderen uit de lijst gekoppelde apparaten hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? 

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @Marinusdejonge, wat onwijs naar dat iemand anders ongewenst gebruikt maakt van jouw kijkprofiel! 😌 

We kunnen de TV-pincode en het TV-klantnummer jammer genoeg niet wijzigen, die zijn gekoppeld aan je aansluiting. Geen zorgen! Je kunt per kijkprofiel (ook in het adminprofiel) een extra persoonlijke pincode instellen, bovenop de TV-pincode. Zie het een beetje zoals je op een smartphone bijvoorbeeld een toestelcode kunt instellen, naast de simkaart pincode zeg maar.

Hoe je dit kunt doen, lees je op onze servicepagina (voor alle gemak plaats ik de tekst ook nog hieronder):

  • Ik ben de zelfgekozen pincode voor mijn persoonlijk Kijkprofiel kwijt of vergeten. Hoe wijzig ik deze?

    Je kunt de zelfgekozen pincode van een persoonlijk Kijkprofiel veranderen door in te loggen op het admin-account admin.png. Je herkent het admin-account aan het icoon met een kroontje admin.png.

    • Log in op het admin-account
    • Open het TV-menu. Dat doe je door op het menu-knopje op je afstandsbediening te drukken.
    • Ga naar 'ACCOUNT' en navigeer dan naar Profielen.
    • Kies het profiel waarvan je de pincode wilt wijzigen
    • Kies vervolgens 'Profiel pincode wijzigen'
    • Wijzig de pincode en volg de aangegeven stappen in het TV-menu

     

    De TV-pincode van het admin-account admin.png kun je niet veranderen. Deze kun je opzoeken door in te loggen in My T-Mobile Thuis.

Laat me weten of het gelukt is, ik help je graag zo goed mogelijk!

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 18 januari 2022

Hi @Marinusdejonge,

Welkom op de Community en een goede vraag! Momenteel is het niet mogelijk om handmatig de gekoppelde apparaten te verwijderen. Wél is het zo, dat er een melding uitgaat wanneer er te veel apparaten zijn gedetecteerd. Wanneer je deze melding krijgt, kan er worden geswitcht in de apparaten door de volgende handeling: 

Als er teveel apparaten zijn ingelogd en de je probeert op nog een apparaat in te loggen, verschijnt er een melding.
Stap 1: Onder in bij de melding op OK klikken
Stap 2: Kies het device en klik op OK
Je kunt nu verder gaan op het huidige apparaat. 

Zo moet het helemaal lukken. Mocht je met een vraag zitten, laat het vooral weten. Ik zit voor je klaar! 
 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 januari 2022

Nou het gaat er eigenlijk om dat iemand gebruik maakt van de app met mijn gegevens, en ik heb begrepen dat je deze lijst kunt laten legen zodat die persoon mijn de app niet meer kan gebruiken, want ik heb er geen toestemming voor gegeven, heb de inlog gegevens nu op een veiligere plek weg gelegd


Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 18 januari 2022

Dan kun je als het mogelijk is beter T-Mobile vragen om andere inlogcodes, want je kunt de lijst wel opschonen maar met je inlogcodes kan die andere persoon zo weer op nieuw inloggen.

Of het mogelijk weet ik niet omdat ik het zelf nooit bij de hand heb gehad.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 januari 2022

Oke dan ga ik dat eens proberen, ik hoop dat het mogelijk is, dan is het probleem dan wel opgelost 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • Antwoord
  • 19 januari 2022

Hoi @Marinusdejonge, wat onwijs naar dat iemand anders ongewenst gebruikt maakt van jouw kijkprofiel! 😌 

We kunnen de TV-pincode en het TV-klantnummer jammer genoeg niet wijzigen, die zijn gekoppeld aan je aansluiting. Geen zorgen! Je kunt per kijkprofiel (ook in het adminprofiel) een extra persoonlijke pincode instellen, bovenop de TV-pincode. Zie het een beetje zoals je op een smartphone bijvoorbeeld een toestelcode kunt instellen, naast de simkaart pincode zeg maar.

Hoe je dit kunt doen, lees je op onze servicepagina (voor alle gemak plaats ik de tekst ook nog hieronder):

  • Ik ben de zelfgekozen pincode voor mijn persoonlijk Kijkprofiel kwijt of vergeten. Hoe wijzig ik deze?

    Je kunt de zelfgekozen pincode van een persoonlijk Kijkprofiel veranderen door in te loggen op het admin-account admin.png. Je herkent het admin-account aan het icoon met een kroontje admin.png.

    • Log in op het admin-account
    • Open het TV-menu. Dat doe je door op het menu-knopje op je afstandsbediening te drukken.
    • Ga naar 'ACCOUNT' en navigeer dan naar Profielen.
    • Kies het profiel waarvan je de pincode wilt wijzigen
    • Kies vervolgens 'Profiel pincode wijzigen'
    • Wijzig de pincode en volg de aangegeven stappen in het TV-menu

     

    De TV-pincode van het admin-account admin.png kun je niet veranderen. Deze kun je opzoeken door in te loggen in My T-Mobile Thuis.

Laat me weten of het gelukt is, ik help je graag zo goed mogelijk!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen