Hi @elwin68, super dat jij zo helder jouw verhaal deelt! Ik ga je hier graag bij helpen, want ook de programma's van Animal Planet hoor jij zonder problemen op te nemen. Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt, dus we gaan samen op zoek naar de oplossing. Zou je een zogenoemde powerflip kunnen uitvoeren? Dit doe je als volgt:
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.
Heeft dit ervoor gezorgd dat jij weer probleemloos de opgenomen programma's van Animal Planet in kunt zien? Zo niet, dan heb ik nog een troef in handen die ik met je wil delen. Wellicht is de boosdoener dat je geen opname capaciteit meer hebt. Zou je per kleur een korte terugkoppeling aan mij kunnen geven?
- Menu van de TV Box > Account
- Mijn opname > Cloud opnemen
- Onderin de pagina in het balkje zie je:
- Hoeveel verbruikt (Magenta kleur)
- Geplande opnames (Blauwe kleur)
- Beschikbaar (Witte kleur)
Kun je hiermee uit de voeten? Als je hiermee aan de slag gaat, dan zou dat super zijn. Vervolgens kijk ik dan graag weer hoe ik je verder kan helpen, om dit zo snel mogelijk te fixen! 🎈