Skip to main content
Beantwoord

Geluid weg

  • 15 december 2021
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties

Soms zijn er meer programma's die je tegelijkertijd wilt kijken. Als het eerste programma afgelopen is, dan kun je natuurlijk het andere programma bekijken met begin gemist. Maar dan moet je vaak ook alle reclame meekijken. Ik neem het tweede programma dan op,  met het doel om door te spoelen bij de commercials. 

Bij het afspelen van het opgenomen programma valt op een gegeven ogenblik het geluid weg. Ik moet dan eerst het afkijken stopzetten en dan de opname opnieuw starten. Het geluid komt dan terug.

Dit is volgens mij niet zender gebonden. Voorbeeld: Opgenomen programma begint om 19:00 uur. Programma stopt om 20:00 uur. Ik begin om 19:30 te kijken naar de opname. Om 20:00 uur valt het geluid weg en moet dan weer verschillende knoppen indrukken om het afspelen te hervatten. 

Ik vermoed dat dit komt omdat de interactieve TV in realtime op dat moment overschakelt naar een volgend programma waardoor een conflict ontstaat. Mijn  vraag is: Hebben meer mensen dit probleem en wat is er aan te doen? Bij het afspelen van een opname van een programma wat al volledig  is afgelopen, speelt het probleem niet.

 

Beste antwoord door Lisa

Hi @RTabak, super dat je zo helder uitlegt wat er bij jou speelt! Zojuist heb ik een verzoek voor je ingediend bij de technische dienst over het feit dat je geen programma's van SBS6 meer kunt opnemen en daar voeg ik graag dit issue aan toe. Zo kan de technische dienst dit meenemen en is hier hopelijk ook een oplossing voor te vinden. Dit klinkt namelijk niet als iets wat hoort, dus ik ga hier graag voor je achteraan. In het onderstaande topic houd ik je op de hoogte op de uitkomst van beide onderzoeken. Zo houden we de communicatie mooi op één en dezelfde plek:

Media is niet beschikbaar

Ik houd je op de hoogte! 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • Antwoord
  • 16 december 2021

Hi @RTabak, super dat je zo helder uitlegt wat er bij jou speelt! Zojuist heb ik een verzoek voor je ingediend bij de technische dienst over het feit dat je geen programma's van SBS6 meer kunt opnemen en daar voeg ik graag dit issue aan toe. Zo kan de technische dienst dit meenemen en is hier hopelijk ook een oplossing voor te vinden. Dit klinkt namelijk niet als iets wat hoort, dus ik ga hier graag voor je achteraan. In het onderstaande topic houd ik je op de hoogte op de uitkomst van beide onderzoeken. Zo houden we de communicatie mooi op één en dezelfde plek:

Media is niet beschikbaar

Ik houd je op de hoogte! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 21 december 2021

Opname SBS6: Daar heb ik al antwoord op gelezen.

Item geluid weg: ik wacht het verder af.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen