Mijn Klacht Wijzigen
18 november 2021/23:05
Geachte mevrouw/meneer. Op 17 november 2021 wilde ik een programma op SBS9 terugkijken
maar de opname stopt met de beelden maar laat alleen get geluid horen
Alle mij bekende mogelijke oplossingen geprobeerd nl. stekker uit Box enkele seconden ( tot een
minuut) en dan weer opstarten. Zelfde resultaat als eerder. Tussendoor werd er een upgrade
gemeld die ik heb laten uitvoeren. Daarna toch geen verbetering. Heb vandaag ongeveer 20
minuten geprobeerd contact te leggen met T-Mobile-Thuis maar kwam in een doolhof terecht.
Ik maak geen gebruik van social media ( Twiiter of facebook ) behalve e-mail. Dat laatste wordt
niet aangeboden door T-Mobile-Thuis.vandaar dat ik deze tussenoplossing heb gekozen en hoop ik
verder succes te hebben.
Gewenste Oplossing
Mijn pakket is inclusief terug kijken van programmas waaronder de door mij gekozen
programma om terug te kijken.. Mijn oplossing is dat het gewoon moet lukken
Terugkijken SBS9 werkt niet
Beste antwoord door Lisa
Hi
Zou je eens op de volgende manier de TV Box willen resetten?
Je drukt als eerste op ‘menu’ op je afstandsbediening, vervolgens bovenaan in het menu ‘account’ en dan onderaan ‘instellingen’. Vervolgens links in het menu ‘TV Box’ en dan rechts bijna onderaan ‘Reset TV Box’.
Als hij vervolgens klaar is met resetten, dien je in te loggen met je klantnummer en pincode.
Kan jij hiermee uit de voeten en mij voorzien van een korte terugkoppeling of dit het probleem heeft verholpen? Fingers crossed! ❤
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.