Voor mijn hoogbejaarde en invalide moeder hebben we jaren geleden bij T- mobile een abonnement afgesloten. Er zijn al problemen geweest met de afstandsbediening ( opgelost door een nieuw exemplaar) en de Entone 510b ( opstarten/ uitvallen enz. - werd steeds opgelost door een reset en/of reset router). De laatste maanden komen te problemen steeds vaker terug en dan zit mijn moeder zonder tv. Het probleem is ook nog dat ik in het buitenland woon en dus steeds weer naar Nederland moet komen om het te fiksen.Omdat mijn moeder ook verveeld zit met de situatie (dat ik moet komen) zegt ze me pas - op de reguliere dag dat ik 1 x per week kom - dat er een probleem is met de tv. Dit betekent soms dat ze bijna een week geen tv heeft kunnen bekijken. Dit is geen doen. Het probleem zit duidelijk in de Entone 510b box. Deze werkt niet naar behoren en/of geeft veel problemen. Dit moet verholpen worden door mijn moeder een deugdelijke en betrouwbare werkende te leveren. Zo simpel is het eigenlijk en het geeft mijn 91 jarige moeder ( en ikzelf) weer gemoedsrust. Graag een oplossing
ondeugdelijk Entone 510b geeft al een jaar problemen...
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Het probleem ligt inderdaad bij de Entone box dus die heb ik meteen omgeruild voor haar modernere zusje! 😉
Sorry dat je moeder hierdoor zolang niet de gewenste kijkervaring kon hebben, ik weet echter zeker dat dit straks dan eindelijk wel het geval zal zijn. Houd er alsjeblieft rekening mee dat de vervangende box binnen maximaal zeven dagen geleverd wordt én dat wij graag de Entone Kamai 510 geretourneerd zien op het retour adres. Je moeder ontvang hier een e-mail over, maar voor alle gemak plaats ik de uitleg hier ook onder zodat jij precies weet hoe het werkt:
Milieu en duurzaamheid staan bij T-Mobile hoog in het vaandel. We versturen daarom geen retourdoos, máár gelukkig kun je gemakkelijk zelf aan de slag. Verwachten wij apparatuur van jou terug? Haal dan een oude (schoenen)doos uit de kast of gebruik de installatiedoos van je nieuwe provider. Ook bij een supermarkt kun je bijvoorbeeld een gratis doosje meepikken. Genoeg mogelijkheden, wees creatief! Het pakket mag je vervolgens opsturen naar:
T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol
Retournummer: “Zie e-mail”
[Geen mobiele telefoons]
Let op! Bovenstaand adres is alleen bestemd voor T-Mobile Thuis apparatuur, zoals modems, TV Boxen, Wifi-punten, kabels en afstandsbedieningen. Wil je je mobiele toestel terugsturen? Ga daarvoor naar deze pagina: retourformulier.
Wil je een TV Box terugsturen, vergeet dan niet de adapter, kabels en afstandsbediening. Heb je opgezegd, stuur dan ook het modem, inclusief adapter en kabels aan ons terug. Ook is het fijn als je een kort briefje met je retournummer en klantgegevens erbij stopt. Geen retournummer ontvangen? Vergeet dan zeker niet om je klantgegevens toe te voegen in de retourdoos. Alvast bedankt!
Natuurlijk hoef je voor de zending niets te betalen. Dankzij het antwoordnummer is de retourzending helemaal gratis. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren!
Heb je nog vragen over het terugsturen van de apparatuur? Stel ze in dit topic!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.