Hi @deesvlees, heel fijn dat jullie dit hebben getest! Goed dat jij dit weer gelijk aangeeft, want dan ga ik dit op een andere manier aanvliegen. Ik zet graag jouw gegevens door naar één van onze TV specialisten, omdat het probleem zich nog steeds voordoet. Zou jij onderstaand format voor mij kunnen aanvullen en checken of het zo helemaal bij jou klopt? Dan ga ik dit direct doorzetten voor onderzoek.
- Je maakt gebruik van het nieuwe TV platform (T-Mobile TV) → Ja
- Je ervaart regelmatig ‘geen of zwart beeld’ (aantal keer per maand/week) → Ja
- We horen dan ook graag wanneer en in welke situaties zich dit voordoet en of het elke keer gebeurt (is het herproduceerbaar?) → Als wij televisie willen kijken en we zetten de box aan geeft hij zwart beeld. We moeten iedere keer het stekkertje van de box eruit halen en er weer in doen voordat hij het gaat doen. Het probleem speelt bij beide boxen, want de twee boxen zijn ook omgewisseld.
- Je ervaart geen internetproblemen en/of problemen met andere apparaten → Nee
- De TV Box is rechtstreeks bekabeld aangesloten op de modem (dus zonder powerline adapter, switch etc) en via HDMI op de TV zonder tussenkomst van een versterker. → De TV Box is direct bekabeld aangesloten op het modem.
Wat betreft jouw terechte opmerking over het verhogen van de snelheid. Ik vermoed toch dat de snelheid niet gerelateerd is aan het TV probleem, aangezien het hier gaat om kleine internetbezigheden. Er is een term voor het feit dat aan bepaald verkeer voorrang wordt gegeven over ander verkeer, namelijk ‘QOS’. Dit is bij ons alleen niet ingesteld en daardoor kan een TV bijvoorbeeld haperen wanneer er te veel gedownload wordt. Maar van bijvoorbeeld YouTube zou de TV niet moeten gaan haperen. Ik hoor het graag van je, want ik ga mijn best doen om dit probleem zo snel mogelijk voor jou te verhelpen! 💪