Sinds januari 2021 abonnement Thuis T-Mobile. TV box geeft regelmatig stilstaand beeld en haperend geluid. Resetten is onbegonnen werk, omdat dit praktisch elke dag moet gebeuren. Tot twee maal toe een nieuwe TV-box toegestuurd gekregen om de Haperende TV box te vervangen. Alle twee de nieuwe toegestuurde TV boxen blijken niet on-line te willen komen dus heb ik nog steeds de haperende TV box in gebruik in afwachting van een oplossing voor dit probleem. Telefonisch al meerder keren contact gehad en deze medewerkers proberen hun uiterste best te doen om het euvel op te lossen, alleen is dit telkens onbegonnen werk. Zij verwijzen dan door naar de technische dienst. Deze doen dan een of andere meting en sturen dan een bericht dat het probleem is opgelost terwijl dit absoluut niet het geval is. Dus ik heb op dit moment geen hoge hoed op van T-Mobile en het oplossen van een probleem. Waar T_Mobile wel hééééél erg goed in is, is het sturen van E-mail bedreigingen dat de apparatuur moet worden opgestuurd want ze gaan over tot het in rekening brengen van een boete van € 90,00. Hier kun je dan niet op reageren via die E-mail want het is een no-response mail. Je kan alleen contact krijgen via de telefoon(met wachttijden die oplopen tot wel 30 minuten) en dan krijg je een heel begripvol medewerker aan de lijn die ook niet in staat is om dit technische mankement op te lossen. Het loopt nu al twee manden en er is nog steeds geen oplossing in zicht. Om moedeloos van te worden en als dit niet op korte termijn echt wordt opgelost dan kan T-Mobile alles terug krijgen en zal mijn abonnement niet verder lopen vanwege het niet nakomen van een goede levering van TV beelden en geluid. Had Ziggo en ben toen weg gegaan omdat er bij ZIGGO regelmatig blokken in het beeld waren. Maar met T-Mobile ben ik nog weer een stap erger terug, nu heb ik last van haperend geluid en stilstaan(gepauzeerd) beeld dat wel gerest kan worden, maar niet als dit elke dag opnieuw moet, daar betalen we echt te veel voor. Ik hoop dat T-Mobile dit verhaal ter harte neemt want het is zeer frustrerend zoals het nu gaat.
Moderator edit
Heb jij problemen met haperend, stilstaand of blokkerig beeld, doorloop dan de stappen uit dit topic om weer haarscherp beeld te krijgen: