Goedemiddag,
Ik maak nog gebruik van de Entone 515 als ontvanger zonder het nieuwe Tmobile TV platform.
Is het mogelijk om in deze ‘oude’ setup ook de resolutie aan te passen naar 1080/50P of 1080/60P?
Alvast bedankt!
Groet,
Jordi
Goedemiddag,
Ik maak nog gebruik van de Entone 515 als ontvanger zonder het nieuwe Tmobile TV platform.
Is het mogelijk om in deze ‘oude’ setup ook de resolutie aan te passen naar 1080/50P of 1080/60P?
Alvast bedankt!
Groet,
Jordi
Beste antwoord door apis4
Goedemiddag,
Alvast bedankt!
Groet,
Jordi
Maar daar was de oude afstandsbediening voor nodig. In de tussentijd is er niks veranderd voor het oude platform
Ik heb alleen een nieuwe… er moet toch een mogelijkheid zijn om dit aan te passen?
Misschien kan je een oude afstandsbediening aanvragen ipv een nieuwe? Ze gaan echt niks meer doen aan de firmware voor het oude tv platform … Mogelijk kan het met een ander infrarood apparaat maar in tegenstelling tot voor Samsung tv's is er voor iets kleins als een Entone STB maar weinig info te vinden.
Wat is er met de oude afstandsbediening gebeurd dan? Op aliexpress heb ik er genoeg van gezien een paar jaar geleden voor een paar euro (op een site als afstandsbediening punt nl durven ze er 20 euro voor te vragen ; $1,50 dollar op alibaba [bij minimale afname van 1000 stuks]) Op marktplaats misschien ook wel te vinden … (ik zie er al eentje die gratis is).
Nog een bepaalde reden om 1080p te willen? Het signaal is gewoon 1080i (en 1080p/60 is sowieso fout om te gebruiken).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.