hallo,
een paar maanden geleden bericht gehad dat het opnemen zou overgaan van de HD in tv box naar cloud opnemen. toen bleef het verder stil. wanneer gaat het gebeuren?
hallo,
een paar maanden geleden bericht gehad dat het opnemen zou overgaan van de HD in tv box naar cloud opnemen. toen bleef het verder stil. wanneer gaat het gebeuren?
Beste antwoord door Jason van Odido
Goedemorgen
Cloud Opnemen wordt mogelijk om als extra optie toe te voegen wanneer je omgezet bent naar T-Mobile TV. Ik heb gecheckt of ik kan uitvogelen wanneer jij eventueel zou kunnen worden toegevoegd aan een migratiebatch (omzetting naar TMTV) en dit is mogelijk wanneer je de box met recorder uit het abonnement haalt. Dan heb je namelijk de juiste combinatie aan apparatuur thuis staan: een Huawei of Zyxel modem (jij gebruikt een Huawei) en een Aria 610x box.
Het migratieproces neemt zo'n twee weken in beslag, houd er daarom rekening mee dat wanneer je de box opzegt, je twee weken lang niet kunt opnemen. Als de migratie voltooid is, kun je voor € 5,00 per maand opnemen in de cloud - ongeacht het aantal TV Boxen.
Kan ik de box voor je verwijderen? Indien je het liever zelf regelt, kan dat natuurlijk ook eenvoudig via My T-Mobile Thuis: Abonnement wijzigen.
Laat me weten wat ik voor je kan doen, dan zorg ik ervoor dat ik zo snel mogelijk weer te hulp schiet! 😉
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.