Skip to main content
Beantwoord

losse onderdelen bestellen?

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Mijn lieftallig huisdier heeft de kabel van mijn adaptor doorgebeten. Daardoor kan ik nu geen tv meer kijken. Ik zou graag dit onderdeel willen vervangen. Hoe kom ik aan een nieuwe? Ik heb de hele T-Mobile site afgezocht maar ik kan nergens iets vinden over losse onderdelen vervangen. Het gaat om de

moso ac/dc adaptor model:msa-c1000|c12.0-12w-De

input:100-240v~ 50/60Hz 0.5A max

Output: 12.0V=1A

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemorgen @Cctjeee, welkom op de Community!

Ik heb meteen een nieuwe voeding en kabel voor je besteld zodat de TV Box straks weer werkt. Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd! 

@Marcel MCi Helemaal begrijpelijk dat je nog niet wist dat we ook voedingen en kabels kunnen bestellen, maar dat kan ik gelukkig wel! 😊 We kunnen de volgende onderdelen bestellen:

-Afstandsbediening

-HDMI-kabel

-Mini-din naar SCART

-Voeding modem (Zyxel, Huawei en Draytek)

-Voeding TV Box (Entone Kamai en Amino Aria 610 en 7x)

-Voeding Media Converter

-DSL aansluitset

-RJ11 kabel (DSL-kabel)

Zo hebben we meteen overzichtelijk wat bestelbaar is, klasse dat je de opmerking maakt. We staan er soms niet bij stil wat users nog niet helemaal weten, thanks!

Bekijk origineel

19 reacties

Marcel MCi
Forum|alt.badge.img+2
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 770 reacties
  • 11 december 2020

Hallo Cctjeee,

Dat is vervelend!

Er zijn helaas geen losse onderdelen te bestellen bij T-mobile. (Behalve de afstandsbediening)

Tm zal een nieuwe tv box moeten opsturen. Wellicht kan een moderator dit in gang zetten (kan een paar dagen duren voordat je reactie krijgt) Anders TM servicedesk even bellen.

In de tussentijd zou je de draad tijdelijk kunnen repareren met b.v. een kroonsteentje ertussen, let wel op plus en min! (Misschien is er iemand handig in je omgeving die dat kan doen)

Mvg. Marcel

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • Antwoord
  • 15 december 2020

Goedemorgen @Cctjeee, welkom op de Community!

Ik heb meteen een nieuwe voeding en kabel voor je besteld zodat de TV Box straks weer werkt. Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd! 

@Marcel MCi Helemaal begrijpelijk dat je nog niet wist dat we ook voedingen en kabels kunnen bestellen, maar dat kan ik gelukkig wel! 😊 We kunnen de volgende onderdelen bestellen:

-Afstandsbediening

-HDMI-kabel

-Mini-din naar SCART

-Voeding modem (Zyxel, Huawei en Draytek)

-Voeding TV Box (Entone Kamai en Amino Aria 610 en 7x)

-Voeding Media Converter

-DSL aansluitset

-RJ11 kabel (DSL-kabel)

Zo hebben we meteen overzichtelijk wat bestelbaar is, klasse dat je de opmerking maakt. We staan er soms niet bij stil wat users nog niet helemaal weten, thanks!

• Auteur
  • 1 reactie
  • 18 december 2020

Het vervangende onderdeel is inmiddels bij mij afgeleverd. Bedankt daar voor. :smile::thumbsup:

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 18 december 2020

Heel graag gedaan! Fijn dat het nog relatief rap binnengekomen is. Een mooi weekend toegewenst en alvast prachtige dagen. Stay safe! 🎄

• 2 reacties
  • 13 september 2023

Mijn adapter van mijn tv modem is helaas ook stuk, kunnen jullie een nieuwe bestellen?

Kabel aan adapter was al half jaar krakkemikkig, met tape heeft het nog tot gisteravond gewerkt.

moso ac/dc adaptor model:msa-c1000|c12.0-12w-De

input:100-240v~ 50/60Hz 0.5A max

Output: 12.0V=1A

Bij voorbaat dank.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 13 september 2023

Hey @sandernijhuis1971, dat is inderdaad mogelijk. We hebben je direct een nieuwe adapter opgestuurd! 

• 2 reacties
  • 13 september 2023

Hai Tommie,

Geweldig, ik kwam er niet door bij de klantenservice. 

Ik vond geen e-mail adres (old school), maar dit is een prima alternatief.

Wanneer kan ik het ongeveer verwachten, zijn er kosten aan verbonden?

My liver is to precious to empty a bottle of Chablis every day. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14746 reacties
  • 14 september 2023

@sandernijhuis1971 na het versturen duurt het meestal en dag of drie voor het binnen is! Hier zitten geen kosten aan verbonden.

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 4 februari 2025

beste mijn amino aria model 610x heeft de stroomkabel het van begeven.

is er een mogelijkheid om een nieuwe voedingskavel te krijgen? 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1684 reacties
  • 5 februari 2025

Hi ​@hotelhouben, dat is zeker mogelijk! De TV Box die je op dit moment gebruikt is al wel verouderd, het is voor mij ook mogelijk om je onze nieuwe Mediabox toe te sturen! Op dit moment maak je wel gebruik van een korting waarbij je de TV Box gratis kan gebruiken. Deze korting komt met de omwisseling wel te vervallen. Je gaat dan € 2,50 per maand betalen voor de Mediabox. Laat je me weten of ik alleen de voedingskabel naar je toe kan sturen of dat je gebruik wil maken van de Mediabox? 

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 5 februari 2025
Nora van Odido schreef:

Hi ​@hotelhouben, dat is zeker mogelijk! De TV Box die je op dit moment gebruikt is al wel verouderd, het is voor mij ook mogelijk om je onze nieuwe Mediabox toe te sturen! Op dit moment maak je wel gebruik van een korting waarbij je de TV Box gratis kan gebruiken. Deze korting komt met de omwisseling wel te vervallen. Je gaat dan € 2,50 per maand betalen voor de Mediabox. Laat je me weten of ik alleen de voedingskabel naar je toe kan sturen of dat je gebruik wil maken van de Mediabox? 

graag alleen de voedingskabel opsturen aub

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2982 reacties
  • 5 februari 2025

Hi ​@hotelhouben, geen probleem! Ik wil wel even wat checken, want je geeft aan dat je een andere TV Box hebt dan die ik hier zie. Ik zie namelijk dat je de Amino Aria 7X hebt. Klopt dit? Dit is belangrijk als in welke voeding ik je stuur!

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 5 februari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@hotelhouben, geen probleem! Ik wil wel even wat checken, want je geeft aan dat je een andere TV Box hebt dan die ik hier zie. Ik zie namelijk dat je de Amino Aria 7X hebt. Klopt dit? Dit is belangrijk als in welke voeding ik je stuur!

beste cheyenne, ik heb hier het kastje voor mij liggen en daar staat op: amino aria 610x

sn 68-4161851

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2982 reacties
  • 5 februari 2025

Hi ​@hotelhouben, wat gek. Ik zie echt een Amino Aria 7X op dit abonnement. Ik zie wel dat je eerder een opgezegd abonnement bij ons had, waar je wel de Amino Aria 610 had. Deze is echter op 10-10-2023 opgezegd en volgens mijn systeem ook retour. De Amino Aria 7X heb je op 10-11-2020 besteld als toevoeging aan je abonnement (eerst had je Internet Only), en deze heb je opgehaald bij een postpunt. Heb je deze helemaal niet huis, zegt dit je iets?

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 6 februari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@hotelhouben, wat gek. Ik zie echt een Amino Aria 7X op dit abonnement. Ik zie wel dat je eerder een opgezegd abonnement bij ons had, waar je wel de Amino Aria 610 had. Deze is echter op 10-10-2023 opgezegd en volgens mijn systeem ook retour. De Amino Aria 7X heb je op 10-11-2020 besteld als toevoeging aan je abonnement (eerst had je Internet Only), en deze heb je opgehaald bij een postpunt. Heb je deze helemaal niet huis, zegt dit je iets?

ik heb even in een pb bericht gestuurd met een kleine uitleg

ZzMak
  • is een Top Poster
  • 20 reacties
  • 12 februari 2025

Hallo ​@Nora van Odido 

Is het ook mogelijk om een nieuwe adaptor voor een NR5307 Klik&Klaar router te bestellen. Mijn hond heeft de buitenmantel al beschadigd en wil de situatie voor zijn, mocht hij weer "honger" krijgen. Bvd

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2982 reacties
  • 13 februari 2025

Hi ​@ZzMak, oh jee! Sommige honden hebben inderdaad liever techniek in hun bek dan een snoepje, haha. Ik snap je vraag, alleen kan ik deze niet bij voorbaat sturen. Mocht het in de toekomst toch nodig zijn, trek dan meteen bij ons aan de bel. Wij sturen je dan een nieuwe. Hopelijk kan je jouw hond er ver van weg houden, want het is ook nog eens gevaarlijk!

ZzMak
  • is een Top Poster
  • 20 reacties
  • 13 februari 2025

Hallo ​@Cheyenne van Odido, ik wil er graag eentje kopen en die voor de zekerheid op de plank heb liggen. Anders ligt mijn internet er meerdere dagen uit. Bvd

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14746 reacties
  • 14 februari 2025

Hey ​@ZzMak, op dit moment is het systematisch niet mogelijk om alleen een voeding op te sturen. Dan moeten we geheel het modem vervangen en dit doen we echt alleen bij een defect en niet bij een beschadiging. Je zou eventueel zelf een USB-C adapter kunnen aanschaffen, dat werkt ook!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen