Televisie en internet werken, maar ondanks dat we vrijdag zijn aangesloten door de monteur, staat cloud opnemen nog op status in behandeling.
Televisie en internet werken, maar ondanks dat we vrijdag zijn aangesloten door de monteur, staat cloud opnemen nog op status in behandeling.
Beste antwoord door Jason van Odido
Goedemiddag
Cloud Opnemen is sinds vandaag geactiveerd. De reden dat een extra optie als Cloud Opnemen pas later geactiveerd wordt, is omdat altijd eerst een werkende Internet- en TV-verbinding aangemeld worden. Doorgaans zal hier niet meer dan maximaal 24 tot 48 uur overheen gaan, sorry voor het ongemak!
Ik heb geschakeld met onze techneuten en zij geven aan dat het bij jou ontstaan is doordat de oorspronkelijke wensdatum van activatie op 4 december lag tijdens de aanvraag. omdat dit vervolgens vervroegd is naar 27 november, is Cloud Opnemen blijven hangen op de originele wensdatum. Er wordt aan gewerkt om de koppeling hierin te verbeteren zodat ook dat onderdeel gelijk mee vervroegd kan worden.
Hoe werkt jouw verbinding verder? Is alles naar behoren of kan ik je nog ergens bij helpen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.