Skip to main content
Beantwoord

TV Anywhere start soms niet of stopt met melding (333066)


Hallo, het gebeurd regelmatig dat bij het starten van TVA ik onderstaande foutmelding krijg.

Deze komt soms ook plotseling als ik aan het kijken ben.

De melding is; “Je kunt maximaal op 3 apparaten tegelijk TV kijken….. met aan het einde een code (333066)”.

Dat is vreemd want TVA is maar op 3 devices geïnstalleerd (2 iPhones en 1 iPad)!

Dit moet dus wel een foute reactie van de app zijn.

 

 

 

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemorgen @Geus-T2019, welkom op de Community!

Om een zo duidelijk mogelijk beeld te schetsen van wat er precies aan de hand is, stel ik eerst een aantal vragen:

Krijg je deze foutmelding op de TV Anywhere app, bij de webversie, of op beide? Meestal ontstaat die melding namelijk wanneer er inderdaad meer dan drie apparaten tegelijkertijd proberen te stream en ingelogd zijn. Maak je gebruik van een VPN? Is de app bijgewerkt naar de meest recente software? 

Wat ook vaak werkt, is om alle ingelogde apparaten te ontkoppelen. Dit kun je met onderstaande methode gemakkelijk uitvoeren, zo weet je zeker dat het daar niet aan ligt:

Hoe doe ik dat?
Stap 1: Ga naar het Menu
Stap 2: Klik op Settings / Instellingen



Stap 3: Klik op uitloggen / Log Out

Laat me weten of het hiermee verholpen is. Zo niet, geen zorgen! Ik zit altijd voor je klaar en zal niet rusten voordat het opgelost is!

Bekijk origineel

16 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • Antwoord
  • 2 december 2020

Goedemorgen @Geus-T2019, welkom op de Community!

Om een zo duidelijk mogelijk beeld te schetsen van wat er precies aan de hand is, stel ik eerst een aantal vragen:

Krijg je deze foutmelding op de TV Anywhere app, bij de webversie, of op beide? Meestal ontstaat die melding namelijk wanneer er inderdaad meer dan drie apparaten tegelijkertijd proberen te stream en ingelogd zijn. Maak je gebruik van een VPN? Is de app bijgewerkt naar de meest recente software? 

Wat ook vaak werkt, is om alle ingelogde apparaten te ontkoppelen. Dit kun je met onderstaande methode gemakkelijk uitvoeren, zo weet je zeker dat het daar niet aan ligt:

Hoe doe ik dat?
Stap 1: Ga naar het Menu
Stap 2: Klik op Settings / Instellingen



Stap 3: Klik op uitloggen / Log Out

Laat me weten of het hiermee verholpen is. Zo niet, geen zorgen! Ik zit altijd voor je klaar en zal niet rusten voordat het opgelost is!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 25 reacties
  • 5 februari 2021

Hallo Jason, inmiddels was ik ook door een andere collega van je benaderd (naam is me ontschoten).

Er zou in december iets aan gedaan zijn, maar dat hielp niet. Het probleem bestaat nog steeds en soms zelfs erger.

Deze week al drie dagen achter elkaar. Dan ben ik een zender aan het kijken en wil ik overschakelen naar een andere dan verschijnt die melding weer en kan ik zo’n 5-10 minuten niets meer. Na uit en aanzetten van de app gaat het dan meestal weer goed.

De app is op 3 devices geïnstalleerd, dus mag deze foutcode eigenlijk nooit voorkomen.

Mijn verzoek is om hier toch echt iets aan te doen, want ik stoor me er steeds meer aan.

Groeten, Gé Post


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • 9 februari 2021

Hoi @Geus-T2019, bedankt voor je terugkoppeling! Daar ga ik graag mee aan de slag zodat we deze keer wel een definitieve fix kunnen implementeren. Nog twee laatste checks: loop je ook tegen deze foutmelding aan wanneer je de webversie gebruikt: TV Anywhere webversie?

Welke iOS-versie heb je op de iPad en iPhones geïnstalleerd?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 25 reacties
  • 9 februari 2021

Hallo Jason,

De web versie gebruik ik nooit. De iOS versie op de iPhone en iPad zijn beide 14.4.

 


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 11 februari 2021

Hi @Geus-T2019 Super, bedankt voor de aanvulling! Om er voor te zorgen dat we echt alles nagelopen hebben, heb je al geprobeerd om alle apparaten een keer te ontkoppelen zodat er geen enkel apparaat meer geregistreerd staat en ze daarna weer opnieuw te verbinden? Als het ook hierna nog blijft spelen laat het dan weten, dan zet ik de melding door naar ons developers!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 25 reacties
  • 11 februari 2021

Hallo Brian,

Dat heb ik al meerdere keren gedaan zonder succes. 
Misschien is het een idee om die check tijdelijk uit te zetten totdat het in de software opgelost is?

Groetjes, Gé


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 17 februari 2021

Hi @Geus-T2019 We hebben gisteren aan het eind van de dag weer een aanpassing gedaan, ik hoor graag of je de problemen nog ervaart,


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 25 reacties
  • 17 februari 2021

Hallo Brian, ik zal het in de gaten houden en het je laten weten.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 25 reacties
  • 10 april 2022

Helaas is het weer zover, de laatste dagen steeds weer dezelfde foutcode 133066.

Het begint erg vervelend te worden en ik overweeg dan ook om een andere provider te zoeken.

 


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 11 april 2022

Hi @Geus-T2019,

Thanks voor je bericht! Ik zie dat er onlangs al in een ander topic al het één en ander voor je gedaan is: 

Media is niet beschikbaar

Ondanks dat er twee onderzoeken zijn geweest door onze technische dienst, ervaar je nog steeds dit probleem. Geen zorgen - hier gaan we wat aan doen. Daarmee ben ik erg benieuwd naar de volgende punten.

  • Op welke apparaten is de app verbonden?
  • Welke versie van de app wordt er gebruikt?
  • Ervaar je het probleem ook de TV Box?

 

Ik hoor het graag van je, zodat we voor je aan de slag kunnen.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 25 reacties
  • 11 april 2022

Hallo Boris,

Die belofte moet je mee uitkijken, dat heb ik al een keer of 3 gehoord zonder succes.

De melding 133066 krijg ik steeds op de tvbox.

De app is op 3 apparaten geïnstalleerd en daar valt regelmatig de verbinding weg steeds met de melding “er mogen maximaal 3 apparaten verbinding maken”. Maar ik heb er nooit meer dan 3, dus deze melding is niet correct.

Groeten,


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 12 april 2022

Hi @Geus-T2019, dankjewel voor de aanvulling! Ik heb gelijk weer een nieuw verzoek ingediend voor onze tv-specialisten en houd dit de aankomende dagen weer goed in de gaten. Weet dat wij er alles aan gaan doen om hier een permanente oplossing voor te vinden, want jij hoort zonder foutmeldingen tv te kijken. Ik houd je op de hoogte, excuses voor het ongemak! ❤


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 17 april 2022

Hi @Geus-T2019, ik hoop dat je van een hele fijne Pasen geniet! De afgelopen dagen heb ik het onderzoek voor je in de gaten gehouden. Ik had ontzettend gehoopt op een andere uitkomst, maar mijn collega's hebben laten weten dat ze het probleem niet konden reproduceren. Klopt het dat jij ook al enige tijd het euvel zelf niet meer hebt ervaren? Ik hoop het enorm. Maak er nog een mooie Pasen van en ik hoor het graag van je! 🐣


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 25 reacties
  • 21 april 2022

Hallo Lisa, het klopt niet dat ik al een tijd geen probleem heb gehad. Er zijn twee problemen en deze komen bijna dagelijks voor. De ene is een fout op de tv met code 133066, de andere is op de tv/-anyware app met melding dat ik maar max 3 apparaten actief mag hebben terwijl ik het maar op 3 apparaten geïnstalleerd heb. Dit is al een paar jaar het geval en ook nog steeds niet opgelost!  Ondanks al jullie goede zorgen. Jammer!


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 22 april 2022

Hi @Geus-T2019, heel fijn dat je mij deze terugkoppeling geeft! Ik heb ook direct doorgegeven aan mijn collega's dat jouw issues nog steeds spelen. Het onderzoek is dan ook weer heropend, want ik wil dat jij probleemloos kan genieten tijdens het tv-kijken. De komende tijd houd ik dit weer goed in de gaten, totdat er een nieuwe uitkomst uitrolt. Ik houd je op de hoogte! 😊


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 18 mei 2022

Hi @Geus-T2019, ik wil je graag laten weten dat mijn collega's hebben aangegeven dat dit issue is opgelost! Geldt dat dit keer ook zo voor jou? Ik hoop het enorm en hoor het graag! 🤞


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen