Goedemorgen @Geus-T2019, welkom op de Community!
Om een zo duidelijk mogelijk beeld te schetsen van wat er precies aan de hand is, stel ik eerst een aantal vragen:
Krijg je deze foutmelding op de TV Anywhere app, bij de webversie, of op beide? Meestal ontstaat die melding namelijk wanneer er inderdaad meer dan drie apparaten tegelijkertijd proberen te stream en ingelogd zijn. Maak je gebruik van een VPN? Is de app bijgewerkt naar de meest recente software?
Wat ook vaak werkt, is om alle ingelogde apparaten te ontkoppelen. Dit kun je met onderstaande methode gemakkelijk uitvoeren, zo weet je zeker dat het daar niet aan ligt:
Hoe doe ik dat?
Stap 1: Ga naar het Menu
Stap 2: Klik op Settings / Instellingen

Stap 3: Klik op uitloggen / Log Out
(1).jpg)
Laat me weten of het hiermee verholpen is. Zo niet, geen zorgen! Ik zit altijd voor je klaar en zal niet rusten voordat het opgelost is!