Skip to main content
Beantwoord

Wel beeld/geen geluid en geen statusupdate


Ons tv kastje geeft geen geluid.

vorige week hierover kontakt gehad met de klantenservice, deze kreeg het probleem niet opgelost. Als het goed is heeft ze een ticket aangemaakt voor de technische mensen om hier verder naar te kijken. Dit zou binnen 8 dagen opgepakt worden. 
Tot nu toe heb ik niets meer vernomen. 
 

wij ontvangen graag een statusupdate. 
 

Gr Gertjan 

Beste antwoord door Marcel MCi

Hallo Gertjan,

Voor de zekerheid: is de tv box op meerdere hdmi ingangen getest, en het tv geluid staat niet op mute? Is de afstandsbediening van de tv box gekoppeld met de tv?

Mvg. Marcel

Bekijk origineel

3 reacties

Marcel MCi
Forum|alt.badge.img+2
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 770 reacties
  • Antwoord
  • 8 oktober 2020

Hallo Gertjan,

Voor de zekerheid: is de tv box op meerdere hdmi ingangen getest, en het tv geluid staat niet op mute? Is de afstandsbediening van de tv box gekoppeld met de tv?

Mvg. Marcel


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 oktober 2020

Hoi Marcel, 

alles wat je noemt is inderdaad gecontroleerd. 
 

Gr Gertjan 


  • 0 reacties
  • 9 oktober 2020

@GertjaNSar1S Je hebt de AB gekoppeld met de TV, heb je voordat je dat  gedaan hebt het volume op de tv box op maximaal gezet?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen