Sinds gisteren krijg ik bij alle zenders deze foutmelding zodra ik Begin Gemist probeer te starten.
“Error. Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen, probeer het alstublieft later nog een keer”.
Ik heb al een power cycle gedaan, en dat lost niets op.
Beste antwoord door Jason van Odido
Goedemiddag all, het probleem is opgelost! Mogelijk zijn tijdelijk niet alle programma's beschikbaar. Mochten er nog problemen zijn wat betreft Begin Gemist, geef een seintje, dan gaan we ervoor zorgen dat het bij jou ook 100% functioneert!
Volgens de storingstopic waren die problemen gisteren opgelost. Heb je de powerflip geprobeerd?
Tv box van het stroom halen en netwerkkabel verwijderen, mediaconverter en/of modem Herstart en, als alles is opgestart tv box weer aansluiten en netwerkkabel pas later bij de melding geen netwerkverbindingen gevonden.
Wat ik een “power cycle” noem, noe mjij een “powerdlip”, dus dat heb ik inderdaad al geprobeerd. :) Ik heb echter alleen de TV box herstart. Het lijkt me niet dat je voor zoiets de mediaconverter en/of het modem moet herstarten, aangezien de internetverbinding gewoon goed werkt. Het is natuurlijk super onhandig als ik elke keer de modem moet herstarten bij problemen met TV; dat lijkt me niet hemelaal de bedoeling. Helemaal niet omdat we hier met een aantal mensen vanuit huis aan het werk zijn, dus die internetverbinding is redelijk cruciaal atm.
Het issue is inmiddels verholpen, maar er zijn programma's die op 4 en/of 5 mei zijn uitgezonden die niet meer beschikbaar komen voor Uitzending Gemist. Excuses voor het ongemak. Klopt het dat andere programma's wel beschikbaar zijn en huidige programma's wel met Begin Gemist herstart kunnen worden?
Ik heb het helemaal niet gehad over Uitzending gemist. Ik heb het al sinds het begin over Begin Gemist.
Het werkt overigens nog steeds niet. Alleen krijg ik nu een andere foutmelding dan eerder deze morgen. Nu is het deze melding geworden: "Error. Deze content is niet meer beschikbaar”
We hebben zojuist iets aangepast. Zou je de TV Box opnieuw willen opstarten en willen controleren of Begin Gemist nu weer naar behoren werkt? Fingers crossed!
Hier werkt begin gemist ook niet meer. Wanneer wordt dit verholpen? Heel vervelend als we op de terugkijk optie moeten wachten. Alles al geprobeerd niets helpt.
Hier thuis werkt het al een aantal dagen niet, ook bij een vriend thuis hetzelfde probleem. Alles opnieuw herstarten heeft geen zin. Is hier al een oplossing voor? Via Messenger heb ik nog geen reactie gehad.
Het is heel vreemd met dat begin gemist. Gisteren (5 mei) deed Begin Gemist het prima. Ook op pauze zetten terug en vooruit spoelen (NPO zenders). Vandaag doet Begin Gemist het niet (er staat ' deze content is niet meer beschikbaar') EN is er als je de Guide drukt voor informatie over het programma zie je dat er 'geen detailgegevens beschikbaar' is.
Net als alle anderen heb ik de tv-box van het stroom gehaald, netwerkkabel eruit etc. Helaas blijft het euvel.
Hi all, de problemen met Begin Gemist blijken na verder onderzoek nog niet helemaal opgelost. Hier wordt met hoge prioriteit aan gewerkt. Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over 30+ zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC. Op TV Anywhere werkt Begin Gemist wél. Excuses voor het ongemak!
De manier waarop ik een klacht kan melden bij u is echt waardeloos. Uiteindelijk is het via Twitter (!) gelukt, maar van de zogenaamde 24/7 hulp is geen enkele sprake. Ik heb nu al 4 dagen dezelfde problemen als alle anderen hier, maar verder dan het advies om de tv-box te herstarten komt u niet.
Er zijn momenteel alleen een paar programma's van vandaag terug te kijken, maar volgens T-mobile is er géén storing op mijn adres. Wat een waardeloze klantenservice heeft dit bedrijf.
Het wordt elke dag erger! Nu verschijnt niet eens meer de 'guide'. Er is dus niet eens te zien welk programma er komt. Pauze, Begin Gemist en nu dus digitale programmagids die is verdwenen.
Wat is er toch aan de hand? Maar belangrijk wanneer wordt het opgelost?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.