Skip to main content
Beantwoord

tv kasje stuk

  • 23 februari 2020
  • 2 reacties
  • 244 Bekeken

Hallo ik ben nu een dag af 4 klant bij thuis.. niet echt een fijne binnen komer als nieuwe klant. Bij het activeren van de tv box bleek de afstandbediening niet te werken.l!! Klanten service stuurde een nieuwe maar ik ben van meening dat deze ontvanger defect is.. heb al 4 afstandbedieningen geprobeerd van mensen die ook klant zijn bij jullie. Ik zou graag ook gebruik kunnen maken van de tv. Zonder die belachelijke  app waar ik aleen maar klein scherm kan kijken. T mobile zorg dat ik  een nieuwe box krijg  beter   is ook zo moeilijk  klanten te geloven en gewoon een nieuw kasje tezenden.. nee onderzoek wat dagen duurt terwijl het probleem al lang duidelijk is

 

Beste antwoord door soepkip67

@Markselder ,

 

Probeer het via onderstaande linkje eens. Lukt dit niet als je bijvoorbeeld een box met opname mogelijkheid hebt. Dan kan je via klantenservice vragen of ze een factory reset proberen te doen(dit geldt alleen voor de tv box met opname functie)

Reset TV Box

Bekijk origineel

2 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1343 reacties
  • Antwoord
  • 25 februari 2020

@Markselder ,

 

Probeer het via onderstaande linkje eens. Lukt dit niet als je bijvoorbeeld een box met opname mogelijkheid hebt. Dan kan je via klantenservice vragen of ze een factory reset proberen te doen(dit geldt alleen voor de tv box met opname functie)

Reset TV Box


Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 25 februari 2020

Hey @Markselder,
Je hoeft je geen zorgen te maken, onze techneuten gaan dit voor je oplossen! Zodra we een terugkoppeling ontvangen, ben jij de eerste die het hoort. Sorry voor het ongemak, maar hulp is aanstaande! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen