Skip to main content
Beantwoord

Kan ik opnemen met mijn TV Box?


Hallo wij hebben nu T-mobile Thuis en hebben 2 kleine kastjes gekregen. Kan ik met deze ook opnemen of heb ik daar een ander kastje voor nodig? 

Beste antwoord door Seccie

Hoi @robert89,

Welkom Thuis! Welkom bij de T-Mobile community! 

Opnemen is beschikbaar bij de Interactieve TV Box met harddiskrecorder. Heb je deze nog niet, kijk dan hier hoe je er een bestelt. Met zelfs twee programma's tegelijk opnemen als je Glasvezel internet hebt. Voor meer informatie verwijs ik je graag naar de opnemen en pauzeren FAQ

Weet je zo voldoende, of kunnen we verder nog iets voor je betekenen?

Ik wens je nog een fijn weekend! 

Bekijk origineel

12 reacties

Seccie
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud-Superuser
  • 1177 reacties
  • Antwoord
  • 26 januari 2020

Hoi @robert89,

Welkom Thuis! Welkom bij de T-Mobile community! 

Opnemen is beschikbaar bij de Interactieve TV Box met harddiskrecorder. Heb je deze nog niet, kijk dan hier hoe je er een bestelt. Met zelfs twee programma's tegelijk opnemen als je Glasvezel internet hebt. Voor meer informatie verwijs ik je graag naar de opnemen en pauzeren FAQ

Weet je zo voldoende, of kunnen we verder nog iets voor je betekenen?

Ik wens je nog een fijn weekend! 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10786 reacties
  • 27 januari 2020

Hoi @robert89,

 

Welkom op de Community! Wat @Seccie aangeeft klopt als een bus. :smile: Mocht je er niet uitkomen, dan helpen we je met alle liefde verder. Laat ons weten of het gelukt is, alsjeblieft. Alvast veel kijk- en opneemplezier toegewenst.

 

@Seccie Dankjewel voor je vlotte antwoord, dat wordt echt gewaardeerd!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 27 januari 2020

Ja het wordt opgelost er is bij de bestelling iets verkeerd gegaan maar nu moeten €5 per maand meer betalen voor een ander kastje. Dat is wat minder. Maarja bedankt voor de reacties


  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 28 januari 2020

Hoi,

Ik sluit me aan bij de topic opener: ook ik wil graag op kunnen nemen.

Vandaag is de monteur geweest en ik heb een standaardkastje. Tijdens het bestellen is mij gezegd dat ik geen interactieve tv box met harddiskrecorder meer kon bestellen, omdat alles naar de cloud zou gaan. Nu lees ik hier dat het toch nog wel kan. Mijn favoriete programma’s kan ik niet terugkijken bij uitzending gemist en ook begin gemist werkt niet.

Kunnen jullie mij harddiskrecorder opsturen? Ik heb gebeld, maar kom er niet doorheen, en zelf bestellen in mijn My T-mobile thuis gaat ook niet. 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10786 reacties
  • 30 januari 2020

Hoi @Mila67,

 

Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :smile: De box was inderdaad niet meer bestelbaar, sorry dat je hierdoor niet direct bij de bestelling eentje kon kiezen. Ik maak het met alle liefde voor je in orde natuurlijk. Er komt dan € 5,- per maand bij. Zal ik het voor je regelen? Dan komt de box met recorder binnen 4 tot 5 werkdagen bij je binnen. De box zonder opnamefunctie willen we graag retour ontvangen. Hoe je dit doet, kun je in dit topic vinden: Hoe stuur ik de box retour?.


  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 31 januari 2020

Graag! Zodra de box met opnamefunctie binnen is, stuur ik de andere terug. Bedankt!


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 4 februari 2020

Hij komt naar je toe @Mila67! :) 


  • Debutant
  • 9 reacties
  • 30 april 2020

beste Jason en Mila,

Zouden jullie ook aan ons een box met opnamefunctie kunnen opsturen?


Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 3 mei 2020

Hey @Basil ,

De TV Boxen met opnamefunctie zijn de afgelopen periode als warme broodjes over de toonbank gegaan, waardoor de voorraad al een geruime tijd op is. Momenteel zijn ze dan ook niet meer te bestellen, maar er staan op korte termijn mooie dingen aan te komen betreft ons TV platform. Houd je My T-Mobile Thuis pagina in de gaten de komende tijd. :relaxed:


Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 3 mei 2020

Hou er wel rekening mee dat het begrip op korte termijn zeer rekbaar is, voor mij betekent op korte termijn hooguit een paar weken zeg maar 2 of minder, bij een provider word er geen tijd aan verbonden daarom duurt de uitrol van het nieuwe platform al zo lang.

Boven dien speelt het feit dat de provider gebruik maakt van een aantal klanten die door middel van een random systeem uitgenodigd zijn om te testen, de snelheid van het uitrollen parten het probleem is dat bij een dergelijke werkwijze men verhoudingsgewijs maar een paar testers heeft die ook daadwerkelijk verstand van zaken heeft.


  • is een Master Poster
  • 28 reacties
  • 10 mei 2020
Piotr schreef:

Hey @Basil ,

De TV Boxen met opnamefunctie zijn de afgelopen periode als warme broodjes over de toonbank gegaan, waardoor de voorraad al een geruime tijd op is. Momenteel zijn ze dan ook niet meer te bestellen, maar er staan op korte termijn mooie dingen aan te komen betreft ons TV platform. Houd je My T-Mobile Thuis pagina in de gaten de komende tijd. :relaxed:

Dit wordt al een jaar geroepen door TM.

Het is gewoon aan een lijntje gehouden worden.

Ook de opname tv boxen zijn al heel lang niet meer beschikbaar.

Wist dat ik dit wist voordat ik overstapten. 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Erwin t Laten we het verder oppakken in dit topic zodat het overzichtelijk blijft: Opnamefunctie. Thanks! 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen