Skip to main content
Beantwoord

Klacht over televisie

  • 30 december 2019
  • 5 reacties
  • 232 Bekeken

Goedenavond T-mobile

Bij gebrek aan een klachtenformulier maak ik mijn onvrede maar op deze manier kenbaar zodat ik ook wat frustratie van me af kan schrijven. Het was de bedoeling om 12 december jongstleden van ziggo over te stappen naar t mobile door gebruik te maken van de uit en thuis deal. 12 december stond er een monteur voor onze deur die het internet heeft aangesloten, helaas lukte dit niet voor de tv. Er zou een werkbon worden aangemaakt. Helaas hoorden wij in de daarop volgende dagen niets meer (en ziggo zou niet worden afgesloten) . Toch maar zelf gebeld, keurig geholpen aan de telefoon. De boodschap: ze zijn

er mee bezig, er was een administratieve fout gemaakt. Twee dagen later ontvingen onaangekondigd een nieuwe tv ontvanger. Deze zonder succes aangesloten, het beeld blijft op zwart. Twee keer gebeld en het proces doorlopen. Kabels eruit, kabels erin etc. Vervolgens zouden we worden terug gebeld, maar helaas niets gehoord. Voor kerst weer bellen, maar geen oplossing en dus geen tv. Nou zijn er best andere manieren om tv te kijken of om je op andere manieren te vermaken.... Maar het duurt nu toch wel erg lang (bovendien betalen we er gewoon voor). Vandaag weer gebeld en weer keurig te woord gestaan, helaas blijft de boodschap hetzelfde. Ze zijn er mee bezig....... Maar zo moeilijk kan het toch niet zijn?? We zijn het bellen met de klantenservice nu wel beu, best zonde van onze tijd! We horen graag wat er aan de hand is en op welke termijn het wordt opgelost. Alvast bedankt. 

Beste antwoord door pprosar

Sinds gistermiddag werkt ook de televisie. Bedankt voor de hulp! 

Bekijk origineel

5 reacties

stefan.1997
Forum|alt.badge.img
  • is een legendarische user
  • 560 reacties
  • 30 december 2019

Dat is natuurlijk niet leuk zo rond de feestdagen. Graag stel ik je nog wat extra vragen om de situatie duidelijk in beeld te krijgen. Misschien kunnen wij je vanuit de community helpen.

  • heb je een glasvezel of DSL verbinding?
  • Welke router heb je? Een Zyxel T50 of een Huawei. 
  • Heb je wel internet?
    Gebruik je misschien een netwerkswitch.
  • heb je de router al gereset met een fabrieksreset?
  • in welke poort van de route is de Tv box aangesloten?Welke melding verschijnt er rechtsboven in beeld als je de Tv aan zet?

  • Auteur
  • Debutant
  • 2 reacties
  • 31 december 2019
  • heb je een glasvezel of DSL verbinding? Glasvezel
  • Welke router heb je? Een Zyxel T50 of een Huawei.  Zyxel t50
  • Heb je wel internet?
    Gebruik je misschien een netwerkswitch. We hebben internet, we kijken Netflix via de ps4. 
  • heb je de router al gereset met een fabrieksreset? Ja onderbegeleiding van de klantenservice 't mobile
  • in welke poort van de route is de Tv box aangesloten? In poort 2 maar we hebben verschillende poorten geprobeerd. 
  • Welke melding verschijnt er rechtsboven in beeld als je de Tv aan zet? Geen. Het opstart scherm tv verschijnt wel en linksonder worden in een grijze balk een aantal boodschappen weergegeven.

Bedankt voor uw reactie, dit is al vele malen meer concreet dan alles wat we tot nu toe hebben geprobeerd. 


stefan.1997
Forum|alt.badge.img
  • is een legendarische user
  • 560 reacties
  • 31 december 2019

Ik zal proberen om je verder te helpen. 
 

Op welke boodschap blijft het opstartscherm hangen?


  • Auteur
  • Debutant
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 1 januari 2020

Sinds gistermiddag werkt ook de televisie. Bedankt voor de hulp! 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 2 januari 2020

@pprosar Wat fijn dat je weer volop kunt genieten van jouw TV! Zo knal je goed het nieuwe jaar in. :smile: Hopelijk heb je een prachtige jaarwisseling gehad!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen