Beantwoord
Sinds oplevering werkt Entone box niet en vaste telefonie is er na initieel werken mee gestopt
Geachte mevrouw/meneer,
Wegens meer dan 15 min wachtijd via de telefoon maar even via deze route mijn vraag en frustratie.
Gisteren is de monteur geweest om TV + internet + bellen te installeren. De Entone box deed het direct bij installatie niet. Dat was een bekend euvel volgens de monteur. Telefonie deed het direct na installatie maar toen ik net de helpdesk wilde bellen op 0800 0092 was de lijn onbruikbaar.
Ik heb de powerflip van de Entone zoals ik die hier op het forum vond a uitgevoerd (spanningloos maken, UTP kabel eruit, na 1 min spanning erop, wachten op netwerkfout, UTP kabel erin). Entone blijft hangen met 'Server Connection Complete' melding.
De internetverbinding doet het boven verwachting prima als enige pluspunt. Maar dat is het dan ook wel.
Ik vraag me serieus af of ik er goed aan gedaan heb om over te stappen. Twee van de 3 diensten die opgeleverd zouden worden werken niet binnen 24 u waarvan een al vanaf het begin en een klantenservice die uiterst slecht bereikbaar is. Waardeloos!
Graag zie ik een oplossing tegemoet voordat de dag voorbij is. Anders toch maar de overstap terugdraaien misschien.
Met vriendelijke groet,
Henk Ernst
Wegens meer dan 15 min wachtijd via de telefoon maar even via deze route mijn vraag en frustratie.
Gisteren is de monteur geweest om TV + internet + bellen te installeren. De Entone box deed het direct bij installatie niet. Dat was een bekend euvel volgens de monteur. Telefonie deed het direct na installatie maar toen ik net de helpdesk wilde bellen op 0800 0092 was de lijn onbruikbaar.
Ik heb de powerflip van de Entone zoals ik die hier op het forum vond a uitgevoerd (spanningloos maken, UTP kabel eruit, na 1 min spanning erop, wachten op netwerkfout, UTP kabel erin). Entone blijft hangen met 'Server Connection Complete' melding.
De internetverbinding doet het boven verwachting prima als enige pluspunt. Maar dat is het dan ook wel.
Ik vraag me serieus af of ik er goed aan gedaan heb om over te stappen. Twee van de 3 diensten die opgeleverd zouden worden werken niet binnen 24 u waarvan een al vanaf het begin en een klantenservice die uiterst slecht bereikbaar is. Waardeloos!
Graag zie ik een oplossing tegemoet voordat de dag voorbij is. Anders toch maar de overstap terugdraaien misschien.
Met vriendelijke groet,
Henk Ernst
Beste antwoord door Sander
Update 11 oktober
Goed nieuws! Het is toch gelukt om de TV Boxen op afstand te herstellen! Je kunt dus nu direct jouw TV Box gebruiken na een korte stroomonderbreking. Je kunt dus direct weer gebruikmaken van de TV Box met opnamefunctie! Je zult geen vervangend exemplaar meer ontvangen. Heb je er al eentje ontvangen? Dan mag je kiezen welke je terugstuurt.Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.