Beantwoord
"uitzending gemist" werkt niet
Wij hebben twee TV's en op beide TV's werkt 'uitzending gemist' niet.
Als ik een programma wil starten probeert hij het enkele seconden en vervolgens krijg ik de mededeling: "Error. Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen, probeer het alsjeblieft later nog een keer".
Opnieuw proberen heeft echter geen zin, want het is een permanent probleem. Heeft iemand een suggestie?
Als ik een programma wil starten probeert hij het enkele seconden en vervolgens krijg ik de mededeling: "Error. Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen, probeer het alsjeblieft later nog een keer".
Opnieuw proberen heeft echter geen zin, want het is een permanent probleem. Heeft iemand een suggestie?
Beste antwoord door Brian
Hi Wim, bedankt voor je geduld en de reset. Ik heb de melding doorgezet naar onze technische dienst om te kijken hoe we dit op kunnen lossen. Je moet uiteraard wel gewoon gebruik kunnen maken van Uitzending Gemist! 🙂 Je ontvangt een e-mail van mijn collega's zodra ze voor je aan de slag zijn gegaan.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.