Skip to main content
Beantwoord

Probleem met TV en Netflix streamen


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Volgende probleem:
ethernetkabel via router naar modem en HDMIkabel van modem naar tv.
tv werkt prima maar als ik netflix wil kijken op tv dan krijg ik een slechte verbinding en traag omdat het via wifi werkt. De internet functies op mijn tv werken alleen goed als de kabel rechtstreeks op mijn tv is aangesloten. Zet ik er een verdeelkastje tussen werkt internet op tv prima maar doet mijn tv ontvangst het weer niet. Heb al twee verschillende switch kastjes geprobeerd maar het probleem blijft. Sluit ik het T-Mobile modem weer rechtstreeks op de kabel aan doet de tv het weer ………..maar heb ik weer het probleem met internet op tv. Om gek van te worden...

Beste antwoord door jbno

Heb reeds contact gehad met klantenservice. Ga een tweede ethernet kabel trekken naar tv en tv box
Bekijk origineel

6 reacties

Glassertje
  • is een legendarische user
  • 890 reacties
  • 9 juli 2019
Welkom op het forum.

Het is niet zo slim je mobiele nummer als gebruikersnaam te kiezen. Dit wordt morgen voor je aangepast.

Wat voor modem heb je?
En hoe kijk je Netflix? Via chromecast of via smart TV?

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 11 juli 2019
@jbno Ik kijk graag met je mee hoe we dit op kunnen lossen! Zou je hiervoor antwoord kunnen geven de vragen van @Glassertje? Afhankelijk van de modem moeten we wel een oplossing kunnen vinden 😉

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 11 juli 2019
Heb reeds contact gehad met klantenservice. Ga een tweede ethernet kabel trekken naar tv en tv box

Glassertje
  • is een legendarische user
  • 890 reacties
  • 12 juli 2019
@jbno Als je een Zyxel modem hebt, hoef je maar 1 utp kabel te trekken en dan met een switch naar tv en tv ontvanger. Mocht het een verre afstand zijn, is dit misschien een fijnere oplossing.

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 juli 2019
Hoi heb het kunnen oplossen door twee kabels te trekken. Moest wel even googelen om te zien hoe je precies een connector aansluit, vooral die kleurencode van de draadjes.
Dank voor je reactie.

Glassertje
  • is een legendarische user
  • 890 reacties
  • 14 juli 2019
@jbno Mooi dat het gelukt is. Nou kun je eindelijk van je abonnement gaan genieten.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen