Beantwoord
WiFi valt weg op LG Smart TV
Goedemiddag,
Wij hebben T-Mobile Thuis glasvezel en onze LG Smart TV (nieuw gekocht afgelopen zomer) verliest sinds enkele dagen steeds het WiFi signaal. Tussen 18 december en 28 december hebben wij geen glasvezel signaal gehad (kabel kapot in verdeelcentrum) en sinds wij weer online zijn moeten wij meermalen per dag het wachtwoord van de WiFi opnieuw invoeren op de Smart TV. U kunt zich voorstellen dat dit erg irritant aan het worden is, zeker gezien het feit dat het voor de 18e december niet nodig was.
Met andere apparaten (laptops, telefoons) hoeft dit niet.
Graag vernemen wij hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden.
Wij hebben T-Mobile Thuis glasvezel en onze LG Smart TV (nieuw gekocht afgelopen zomer) verliest sinds enkele dagen steeds het WiFi signaal. Tussen 18 december en 28 december hebben wij geen glasvezel signaal gehad (kabel kapot in verdeelcentrum) en sinds wij weer online zijn moeten wij meermalen per dag het wachtwoord van de WiFi opnieuw invoeren op de Smart TV. U kunt zich voorstellen dat dit erg irritant aan het worden is, zeker gezien het feit dat het voor de 18e december niet nodig was.
Met andere apparaten (laptops, telefoons) hoeft dit niet.
Graag vernemen wij hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden.
Beste antwoord door DennisAmeling
@harmr
Heb je al geprobeerd om het WiFi-netwerk volledig te "verwijderen" van de TV (vaak via Instellingen > Netwerk of vergelijkbaar)? Vervolgens kun je de TV opnieuw aanmelden op de WiFi. Ook de stroom even volledig van de TV afhalen voor ong. een minuut wil vaak helpen. Sommige apparaten raken "in de war" als zij voor langere tijd niet kunnen verbinden met een netwerk en vervolgens ineens weer verbinding hebben.
Hoor graag of dit helpt! 🙂
Bekijk origineelHeb je al geprobeerd om het WiFi-netwerk volledig te "verwijderen" van de TV (vaak via Instellingen > Netwerk of vergelijkbaar)? Vervolgens kun je de TV opnieuw aanmelden op de WiFi. Ook de stroom even volledig van de TV afhalen voor ong. een minuut wil vaak helpen. Sommige apparaten raken "in de war" als zij voor langere tijd niet kunnen verbinden met een netwerk en vervolgens ineens weer verbinding hebben.
Hoor graag of dit helpt! 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.